אביב, אביבית וכל היתר

יום שלישי, 24 בינואר 2012

לאחר שבזה אחר זה "ברחו" מן הבית שני דיירים מרצונם, ההפקה הבינה שהתכנית, שגם ככה התחילה בשעמום גדול ובביקורות שליליות של הצופים, צריכה איזו זריקת החיאה, איזה ניסיון לגרום לעניין כלשהו בתכנית. אז מה עשו ? הכניסו את האקס של אביבית ביום ראשון לתוך הבית. אביבית, שהתחילה קשר כלשהו עם רגב וגם אמרה לערן שהיא אוהבת אותו, מצאה את עצמה עם שלושה גברים שסובבים סביבה. אביב נכנס לבית כדי להחזיר אליו את אביבית, אבל אביבית אומרת לו, שהיא אמנם אוהבת אותו, אבל אין לה כוונה לחזור אליו. לדיירי הבית מספרת אביבית שלא נוח לה שהוא נמצא בבית והיא רוצה שיצא. כבר אתמול אביב אמר שעשה טעות שהוא נכנס, ואין לו מה לעשות שם והוא רוצה לצאת. היום הוא נכנס ויוצא מחדר האח הגדול והדיירים מדסקסים על אביב ואביבית ללא הרף. כן יצא - לא יוצא ? נראה לי שכל אחד מן הדיירים רוצה מאוד שאביב יצא מן הבית מהר ככל האפשר.

תמיר וקותי משוחחים על אביב :
תמיר : "הוא מסכן".
קותי : "הוא ביטוח לאומי..."

יוסי נשמע קודם משכנע את אביב לצאת, כי מה יש לו לעשות שם... ובחצר מתגלה הסיבה האמיתית של יוסי לרצון העז שלו, שאביב יצא מיד מן הבית.
יוסי ישב בחצר עם קבוצה מן הדיירים : ביניהם : יעל, קים ועוד. ואז יוסי משקיף אל הבית ואומר : "הנה הם מדברים עכשיו ובטוח המצלמה מצלמת אותם ולא אותנו שאנחנו מדברים פה..."
קים הבין את מקור כאבו של יוסי ואמר : "הם תופסים לך את הבמה... זה מה שמפריע לך..."
על הספסל בצד המשיכו לדבר קותי ותמיר :
תמיר : "אתם צוחקים, אבל בן אדם מסתתר מאחורי הגוף הזה. אני במקומו הייתי בוכה מתחת לשמיכה".
קותי : "הם יצאו אתמול מהאח הגדול והיא (אביבית) הייתה בהלם.
תמיר : "אבל היא משתפת פעולה".
רגב אמר משהו וקותי ענה לו : "הוא ילד".
תמיר :" עצם העובדה שהיא יושבת ומדברת אתו, זה נותן לו תקוה".
קותי : "אבל היא אמרה שהיא רוצה שילך".
תמיר : "אז תתנהגי באופן שאת רוצה שהוא ילך... אבל היא משתפת פעולה. אמרתי לה שהיא נותנת לו לגיטימציה מלאה".
קותי : "אתמול הוא בא ודיבר אתי שעתיים ואתה רואה שהבחור בבעיה".
תמיר : "היא נשרפת... חשבנו שיביאו לפה קליבר... שהיא בחורה רצינית... היא יצאה אתו שנה וחצי - מה זה אומר עלייך? אנשים רואים את זה ואומרים : מה קורה לה?"
קותי : "בגלל זה היא נלחצת".
תמיר : "כל אחד מבשל לעצמו את הדייסה שלו כאן ובחוץ".

בתוך הבית ישבו אביבית ושרי ודיברו. על מי ? כמובן על אביב......
אביבית : "שנה וחצי לפני כן לא רציתי אותך... מה אתה נכנס לפה? אני לא יכולה לעשות כלום, לא לאכול... לא..."
שרי : "קחי את זה בחיוביות. תחזרי לעצמך, תיכנסי לבשל".
ויעל מגיעה ושואלת את אביבית : "מה קורה?"
אביבית : הוא כנס לאח הגדול. הוא הולך".
שרי : "זהו, הוא הולך. בגלל זה סגרו את חדר השירות. הוא לוקח את המזוודה".
יוסי : "אני בטוח שהוא לא ילך." (יוסי נראה מודאג מאוד ונראה שהוא רוצה מאוד שאביב כבר יצא).
יוסי : "הוא לא רואה אף אחד ממטר"
ויוסי פונה לאביבית בתוכחה : "אשמים את ורגב שהסכמתם שייכנס".
אביבית : "אני סובלת כאן בכל הסיטואציות. אם זה בטי, אם זה יאנה, אם זה הוא. אני שק חבטות. די, אין לי כוח".
אביבית דיברה על כך שהיא טובה ולכן היא ולכן היא מתנהגת כפי שהיא מתנהגת.

ובחדר תמיר אומר לערן : "אני יכול להבטיח לך, שהדיירים לא יסתכלו עליה יותר כמו שהסתכלו עליה קודם וחבל... חבל , כי היא בנתה כבר לעצמה שם ..."

ותמיר וערן יוצאים מן החדר ותמיר אומר לאביבית : "בואי, בואי לאכול..."
אביבית אומרת שאינה יכולה לאכול.
ויוסי ממשיך את השיחה עם אביבית ואומר שאת הטוב שלה אנשים לוקחים למקום אחר.
אביבית : "אבל אני כזאת".
יוסי : "גם אני טוב. אבל אני נפגעתי מחברים טובים. נתתי להם את הנשמה ובסוף גילית שהם לא אמיתיים".
אביבית : "גם אני. בגלל זה אין לי חברות".
יוסי המשיך לשבח ולהלל את עצמו ואמר : "אני שלם עם עצמי, אני לא צבוע, אני לא מרוח במייק אפ... אני הולך ומלמד אחרים והכל ואני קורא לעצמי פרופסור של הפרופסורים".
והמצלמה עוברת למטבח, שם סופי מדברת עם רגב. על מי ? כמובן, על אביב...
סופי : "מה נראה לך שהוא בא לפה ואין רייטינג...."
רגב : "אני יודע שיש רייטינג..."
תמיר : "הנה הוא יצא... זהו , הוא הולך "
רגב בפנים כעוסות : "הוא לא הולך..."
תמיר : "אתה תראה שהוא הולך".
יעל : "הוא לא ילך..."
תמיר : "היא יכלה ללכת ולהגיד שאם הוא לא הולך, היא רוצה אה את המזוודה ורוצה ללכת"...
רגב : "נכון".
תמיר : "הנה, למה עכשיו היא הולכת אחריו? זה מעצבן אותי, כי אני אוהב אותה..."
יעל : "הוא בא לכאן, כי גם היא רצתה".
ויעל ממשיכה : "אתמול היא אמרה לו: "מאמי אתה רוצה לאכול משהו... תצא". (את המשפט הזה אמרה יעל תוך חיקוי של אביבית וניכר זלזול בפניה).
רגב מסתכל לחצר : "למה היא הולכת לשם... מה היא הולכת אחריו ?!..."
יעל לרגב : "כשהוא יצא, אתה תשב איתה שוב בנסט ו..."
רגב : "יש מצב. אבל אני לא אתנהג כמוהו".
יעל : "ראיתי איך היא גוערת בך, שלא הבאת לה שוקולד".
רגב : "ביומיים האחרונים השיחות בינינו היו כל כך חד משמעיים".
תמיר : "טוב, כי ביומיים האחרונים הוא היה פה".
איתם לרגב : "אני לא מבין למה מלכתחילה נכנסת לזה?"
רגב : "כי משעמם פה וגם יש לה את הקסם שלה..."

ואביב ואביבית שוב נקראו לאח הגדול ושוב יצאו ואביב שוב חיבק את אביבית, ויוסי התעכב ולא יצא מן הסלון, מנסה לשמוע את השיחה ולאן הולכים הדברים : האם אביב יוצא או נשאר...?

ואז יעל נקראה לחדר האח הגדול והדיירים נקראו לנקות את הבית. מוסיקה של שנות השמונים התנגנה ויוסי התביית על מצלמה במטבח וגיחך את עצמו עם הריקודים והקפיצות שלו, כשעינייו מופנות מידי פעם למצלמה...

ברגעים אלה הדיירים ממשיכים לנקות את הבית, אביב , כנראה, נמצא בחדר האח הגדול. בלב רוב הדיירים תפילה שאביב יצא מן הבית והזוג הזה "אביב ואביבית" לא יגנבו להם זמן מסך. רק תמיר משכנע בכוונות האמיתיות שלו, שהימצאותו של אביב לא טובה לאביבית והוא אכן דואג לאביבית, כי הוא אוהב אותה.

אז מה עשתה כניסתו של אביב לבית ?
הכניסה של אביב הפכה את הבית למקום גועש ורועש. זה מה שההפקה רצתה להשיג. ברור שההפקה ערה למה שאנשים כותבים על חוסר עניין בתכנית והנה היא מנסה כל מיני גימיקים.
אביב פגע בתדמיתו האישית כשנכנס לבית על כל המתרחש שם סביבו.
ולגבי אביבית : כל מה שקרה מאז כניסתו של אביב פגע עוד יותר בתדמית של אביבית הן בעיני הצופים והן בעיני הדיירים בבית. הפרומו שמשודר במשך היום (לתכנית שתשודר היום בערוץ 2,) מראה את אביבית כל פעם מחבקת מישהו אחר ואומרת לו : "אני אוהבת אותך". "אני מתה עליך"... פעם זה לאביב, פעם לערן, פעם לרגב... 
יוסי שוב הראה לנו כמה הוא מחפש במה ופוחד שיגנבו לו אותה והוא לא יהיה רגוע עד שאביב יצא מן הבית.
גם שאר הדיירים כמו יעל, קותי ואחרים - אינם מרוצים שאביב ואביבית תופסים את הבמה.
רגב מאוד לא רגוע והאגו שלו נפגע מאוד. גם בגלל אביב ואביבית וגם בגלל שהוא מועמד להדחה. 
וערן - מוזר בכלל שהוא התקרב לאביבית ונצפה מחבק אותה כמה פעמים. האם זה המקום הסגור שגורם לאנשים לחפש זוגיות בכל מחיר ?! האם זוגיות ב"אח הגדול" היא מתכון להישארות עד הגמר ?!
והנה כעת - אביבית מנסה לשכנע את הקהל להשאיר את סופי היום... וסופי אומרת : "ממילא כל התכנית סביב אביבית..." 
ואביבית אומרת :" אביבית מתוסבכת ממה שעשו לה היום, מה שלא קרה לי 29 שנים, אז לפחות אל תקחו לי את סופי היום, אני צריכה אותה..."
ועל הספסל שוב מדברים סער , רגב ותמיר על הכניסה של אביב וסער אומר : "זאת כניסה שנועדה מראש לכישלון".

אז מה יקרה היום : האם אביב יעזוב את הבית ? האם האח הגדול ישתמש בכושר השכנוע שלו על מנת להשאיר אותו בבית, כדי שהתכנית שלו לא תגווע סופית... ? נציץ מידי פעם במסך ונראה מה יקרה...

3 תגובות:

  1. לא רק אביב ואביבית פוגעים בשמם הטוב.
    בעונה הזאת עוברים על חוקי הפורמט ואם אביב יישאר זו תהיה עבירה גסה אחרי שהוא סיפר לאביבית על מה שקורה בחוץ.
    גם החזרה של דודו אחרי שיצא מהדלת הייתה עבירה, אם כי אולי פחות חמורה, אבל עושה רושם שיורם זק קצת איבד שליטה על חבורת הזבל שאסף השנה ומנסה כל טריק אפשרי, בין אם חוקי ובין אם לאו, על מנת להציל את העונה.
    אמנם רייטינג יש לו בשפע, אבל דיירים שמבריזים לו בלי הדחה מסודרת, זה הפסד כספי עצום של סמסמים.

    השבמחק
  2. נ.ב
    גם ההכנסה של בטי אחרי שהודחה, בעקבות היבבות של דודו, לא בדיוק מסתדרת עם חוקי הפורמט.

    השבמחק
  3. קותי מדבר על ביטוח לאומי ?חחחההה בדיחה טובה יש לו מה לדבר על אביב בכלל? יא קנאי מקנא בכל מי שנראה טוב ושיש לו כסף.

    השבמחק