בלילה ההוא נדדה שנת "הנסיך" אליאב אוזן

יום רביעי, 23 ביולי 2014


שלשום בשעת לילה מאוחרת, נשמעו צעקות מבחוץ : "אלדד תיזהר, אליאב נחש " .
 בחוץ על הספסל ישבו דנית, טל, אורטל, עינב וגם אלדד היה בסביבה.
הצעקות האלו על אליאב היו בשביל דנית כאוויר לנשימה ומקור לשמחה רבה ( בצדק...). 

דנית רצה אל תוך הבית כשהיא צועקת : אלדד תיזהר, אליאב נחש "... היא רצה אל החדר ואמרה : "מרטין, את שומעת ? צעקו : " אלדד תיזהר, אליאב נחש ..." בתוך הבית עמד אליאב ושמע את הצעקות הצוהלות של דנית, ודנית אף עברה אח"כ לידו וצעקה אל מול פניו ההמומות : "צעקו 'אלדד תיזהר, אליאב נחש' והוסיפה "ושקרן"... - תוך הסתכלות בעיניו של אליאב, שנראה נטוע באותו זמן במקומו.
באותו לילה נדדה שנתו של אליאב . נראה היה שאינו יודע לאן להוליך את עצמו. אלדד, שנוא נפשו, קיבל עידוד ותמיכה מבחוץ בעוד הוא כונה "נחש" ונוסף לכך דנית צוהלת ושמחה ומשמיעה שוב ושוב ברחבי הבית את אשר נאמר מבחוץ. אליאב לא יכול היה לעצום עין.  בשעת לילה מאוחרת מאוד הוא ראה שאורטל הלכה לשירותים, הלך אחריה ובפיו בקשה : הוא, אליאב, כל כך "נכמרו לפתע רחמיו" על דנית ממה שהיא עוברת (עקב יחסיו עם נופר), והוא רואה  שהיא עצובה ו"כואב לו" לראות את דנית כוססת צפורניים, כך הוא מספר לאורטל, ולכן הוא מבקש ממנה ללכת אל דנית ולומר לה, שהוא רוצה לדבר איתה, הוא רוצה שהיא תרגיש נוח... אורטל אמרה לו שהיא גם רואה שהוא בדיסטאנס מנופר, ואליאב אישר זאת, וכל זאת הוא עושה כדי שדנית תרגיש נוח........ וחזר ואמר, שחשוב לו מאוד שדנית תרגיש נוח וכל כך כואב לו עליה...

אורטל  הלכה בשעה שתיים לפנות בוקר אל מיטתה של דנית, העירה אותה והוציאה אותה לחצר ושם סיפרה לה את בקשתו של אליאב, הוסיפה ואמרה שהיא לא מאמינה לו, והציעה לדנית שהיא תחליט מה לעשות, שתשקול את הדברים ותעשה מה שטוב לה. כשהן סיימו את השיחה וחזרו למיטתן, המצלמות הראו את אליאב הלא רגוע, עוקב במבטו אחר דנית ואורטל, שנכנסו למיטתן, וניכר היה שאכזבתו הייתה רבה .
שנתו של "הנסיך" אליאב נדדה באותו לילה... התרגיל שרצה לבצע אינו עומד לצאת לפועל.

ובכן, מה קרה לפתע? הרי אליאב אמר בפניה של דנית באחד מוויכוחיהם, שהוא אינו מעניין לדבר איתה יותר, והוא גם הכריז בחדר "האח הגדול" שזהו, אינו רוצה לוותר עוד על עצמו בגלל תחושותיה של דנית והוא רוצה להתנהג בחופשיות עם נופר (אלה ההנחיות שגב' נופר מור טפטפה לו באוזן...), אז איך זה לפתע הוא "דואג" לדנית ו"כואב לו" עליה ?!  ובכן - לאליאב כואב על אליאב , כואב לו, שדנית יש לה אומץ לבוא ולצעוק בבית מה שצעקו מבחוץ "אליאב נחש" , כואב לו על עצמו שהתדמית שלו נסדקת בעיני הצופים ולכן אליאב הולך ומתחנן לפני אורטל, שתאמר לדנית שהוא רוצה לדבר איתה והוא "מלא רחמים" עליה. 

אליאב רוצה פשוט למנוע מצבים כאלה, שדנית זורקת לו מילים בפרצוף, שולחת עקצוצים קטנים, מכנה אותו "שקרן" לאחר שהכחיש שהייתה אינטימיות מסויימת ביניהם. אליאב רוצה שקט מצד דנית והוא אף מספר שבגלל דנית הוא "שומר דיסטאנס" מנופר בזמן האחרון, כדי שהיא לא תיפגע.
דנית, נכון לעכשיו, החליטה נכון. היא משאירה את אליאב להתבשל בתוך עצמו ואינה נותנת לו סיכוי לצאת כביכול "החנון והרחום" שדואג לדנית. גם אורטל וגם דנית אינן מאמינות לאליאב.
דנית עוד אמרה בשיחה עם אורטל : הוא אומר שהוא שומר דיסטאנס מנופר?! איזה דיסטאנס ?! לידי הוא אמר לה שבי על הרגליים שלי, לידי ! 

אתמול בבוקר בשיחה במקלחת אליאב סיפר לנופר, הצלע השלישית ב"משולש האהבה "הזה ( שהכנסתה שוב לתכנית האח הגדול מיותרת בעיני צופים רבים ), שבלילה דנית בכתה והוא קם לדבר עם אורטל שתגיד לדנית שתחזור לעצמה. אליאב לא סיפר את כל האמת כפי שאכן קרתה. הוא הזכיר גם משפט שכביכול אורטל אמרה, שהוא קם מהמיטה של נופר בשתיים בלילה. היא הגיעה אל אורטל לברר את הדברים מה בדיוק היה ולמה אמרה כך וכך, ולמה היא מתערבת. אורטל ניסתה לומר מה באמת היה, ואמרה שדנית בכלל לא בכתה ואליאב ניגש לדבר איתה. נופר החלה בצעקות כלפי אורטל, ליד אוזניה של לינור, שבאותו זמן אורטל סידרה את שערותיה. בקשתה של לינור לא לצעוק לידה, גרמו לידועה בכינוי "עצבן" לפרוץ בצעקות כלפי לינור ולהטיח בה מילים לא נעימות, ולומר ללינור שמה שיש לה להציג זה רק בגד הים השחור שלה ומה יש בה בכלל ? ונשאלת השאלה : מה יש בנופר מור, בזכות מה היא נמצאת שם ? ! ( קשרים, קשרים ...) ומה לנופר יש בכלל לתרום למקום , חוץ מלהיות צלע במשולש האהבה ולרכוב על גבו של אליאב בבריכה תרתי משמע, ולהתנתק משם ברגע שדנית יוצאת לחצר........ ?! 
לינור ענתה באסרטיביות לנופר, כמו שראוי לענות לצרחנית כמוה. לינור שמה בכיס הקטן את נופר מכל הבחינות.
בשיחה הזו אורטל סיפרה לנופר, שאליאב בא אליה לחדר השירות לילה לפני ודיבר איתה והוא זה אשר אישר לה, שהוא שומר דיסטאנס מנופר וכואב לו שדנית עצובה.........

נופר פנתה אח"כ ל"אהובה" אליאב ופקדה עליו לבוא איתה מיד לשיחה בחדר השירות, היא רוצה לברר איתו כמה דברים בעקבות דבריה של אורטל, ומה פתאום פנה לאורטל וערב אותה ולמה שמה נישא בפי אנשים בבית ולמה אורטל מעורבת בזה ועוד ועוד...
שקשוק ביצי החופש של אליאב בתוך מכנסי הטיטול נשמע עד למרחוק... אליאב ש"האמת" מקבלת אצלו משמעות אחרת מהאמת לאמיתה, פלט שברי מילים תוך הסתרת פיו באצבעותיו, הכחיש דברים, ייחס לאורטל אמירות שהוא  עצמו אמר, "סיבן" את נופר וסתם את פיה בנשיקה, ונופר המאושרת יצאה משם בחיוך והאמינה ל"אהובה" ואתמול אף אמרה לעינב "חחח שומר דיסטאנס"... מאיפה זה בא ? מה פתאום שומר דיסטאנס , ומה היה בבריכה ? איזה דיסטאנס?!"
נופר חרדה ש"סיפור האהבה" שלה, "הדף החדש" שהיא מתכוונת לפתוח ושעליו הכריזה עם כניסתה לבית הולך להתפוגג... ונופר לא תאפשר זו .

אליאב השתמש בשיחה זו עם נופר באמצעי מוכר לו מאוד : "אי-אמירת כל האמת" ונופר "המאוהבת" , שהתמרחותה על אליאב "הנסיך" (התפקיד שניתן לו במשימת האגדות, שהוא גורר אותו גם לעולם המציאות ) היא כל הוויתה בתכנית , קונה הכל . סביר להניח שאי-פעם היא תצטרך להתמודד עם האמת מאחורי כל "סיפורי אליאב" ואז - איך תתמודד איתם ?! האם שוב תבחר בהכחשה או שמא תצטרך שוב לפתוח במקום אחר "דף חדש "?! על כך - ימים יגידו...

ואתם - מה אתם חושבים על "הזוג " הזה נופר ואליאב ועל כל "משולש האהבה" ש"האח הגדול" בונה סביבו את התכנית? 
אשמח לקרוא את תגובותיכם.


8 תגובות:

  1. מסכימה עם כל מילה. ממש אהבתי את הבלוג.

    השבמחק
  2. סיכמת יפה ומדוייק.
    מבחינת נופר, שנכנסה חדורת מטרה ובביטחון מלא שהיא "זוכה" באליאב", תוך כדי רמיסת דנית ופגיעה ברגשותיה ללא רחם, היא זאת שתצא בבושת פנים, על העבודה בעיניים שאליאב עושה עליה והשקרים שהוא מוכר.
    דנית, הלוואי שתמשיך לעמוד בלחץ ולא תיכנע לכמיהה ההגיונית שלה להוכיח לנופר שהיא הצליחה באיזושהיא דרך לכופף את אליאב ולהתנהג אליה בכבוד. קשה לעמוד בפיתוי כזה, מה עוד שהיא אולי עדיין מאוהבת בו.
    ואליאב, אין מה להוסיף. חלאה, שקרן, נוכל, מ ג ע י ל. עונש.

    השבמחק
    תשובות
    1. ראשית - תודה !
      מסכימה עם דברייך לגבי נופר.
      ולגבי דנית - גם אני מקווה כמוך שהיא תמשיך לעמוד בלחץ. התדמית שלה בעיני הצופים לא הייתה טובה בחלק הראשון של התכנית כאשר נצמדה לאליאב, ואולי, למרות הקשיים העכשוויים, היא צריכה להודות לנופר שנכנסה וגרמה להתרחקות בינה לבין אליאב והפסקת ההיצמדות המביכה שלה אליו. כעת היא זוכה ליותר אהדה מהצופים. היא גם תצטרך להסיק כמה מסקנות אישיות לגבי התנהלותה בעתיד ביחסיה עם בני המין השני.
      ולגבי אליאב אכן אין מה להוסיף .

      מחק
  3. כל מילה בסלע!

    השבמחק
    תשובות
    1. ואגב - עם כל פרק ופרק אני מתחילה לחשוב שאליאב הוא פסיכופת שרק צריך אבחון ויאללה לגהה.

      מחק