מעשה בבחור ושמו קותי

יום ראשון, 12 בפברואר 2012



מעשה בבחור ושמו סבג קותי,

שהוא תמיד נרגן, עצבן ורגזני,

כל היום מתלונן, מתמרמר ובכייני :

ישבו לי, קידשו לי,

אף פעם בכלום לא זכיתי,

ואף פעם לא נתנו לי,

ואף פעם לא עשו לי,

ושום דבר לא קיבלתי.

למה ערן ישב בכיסא שלי,

ולמה, ל-מה הוא קידש ולא אני ?

למה אביבית את האוכל חיממה,

איך זה שאותי "המלך" לא זכרה ?!

יושב בשלחן חמור סבר ואוכל רק חלה,

ובאוזני יָאנה על ערן לוחש דברי כעס ושנאה.

נכנס לחדר ורוטן באוזני שרִי וָיאנה :

"אביבית בכוונה, בכוונה אוכל לי לא נתנה,

בכוונה את זה לי היא עשתה"...

וכשיָאנה מספרת זאת לגברת יעל ברון "הנכבדה",

הופכת זאת הכל ואת יָאנה בכל מאשימה,

וניגשת לקותי, שנשכב כמו ילד על פניו בספה,

מלטפת ואומרת : "די, כפרה, די, אתה נשמה !"

וקותי מיתמם : "אבל לא אמרתי כלום לאביבית, כלום לא אמרתי לה,

מה היא בוכה עכשיו ? זה ה-כ-ל רק הצגה למצ-ל-מה..."

ואחרי שתי דקות שוב מייבב לו באוזני איתם הילדון קותי

ושוב מתבכיין : "בכוונה אביבית ככה עשתה לי,

ולמה ערן הזה, שאני לא סובל, ישב על הכיסא שלי ?

ולמה הוא קידש ולא אני ?"

וקותי פולט שוב ושוב כמה קללות ואיומים,

כי קותי מרגיש, שהכל לו מותר, כי הוא ה"מיוחס" מבין הדיירים,

שהרי האח הגדול, משום מה, כבר סימן אותו מראש למנצח מבין המשתתפים...

ואנו, אשר צופים בו ומהתנהגותו ממש ממש סולדים,

שואלים ומתפלאים, האם זה אכן ראוי לזכות במזומנים ?

ולקותי הקטנוני פונים ואומרים :

אוי קותי, אוי קותי, אתה בחור בן שלושים,

כיצד זה אתה מתנהג כילד קטן שבקטנים ?!

11 תגובות:

  1. ליפעת,
    תיארת את קותי בדיוק ובכישרון.
    הוא כלל לא ראוי לנצח.

    השבמחק
  2. ממש ככה ועוד יותר גרוע מזה
    דוגמא שלילית לנוער

    השבמחק
  3. באמת מעניין אכלו לי שתו לי לקחו לי לא היה לנו כסף בבית לא היה לי כסף לבגדים כמה עוד שקרים קותי ימציא לנו שהעם ישראל ירחם עליו ויתן לו לזכות בושה לתוכנית האח הגדול שנותן לו במה כך לדבר ולקלל ,
    אבל שיוסי רק אמר ליעל מטומט מפגרת ואהבלה אז האח הגול קרא ליוסי ברמקול ואמר לו שהוא עובר על חוקי הבית וזה אלימות מיליללית אבל שקוטי מקלל ומאיים מותר לו מעניין לא שכחתיגם כשהייתה מעיין חודדה והיא קיללה ואימה ישר האח הגדול הלך איתה בדרך הקשה והזהיר אותה והעיף אותה ,
    אבל לקותי מותר הכל מותר לו לאיים על זיוה מותר לו לקלל מותר לו לךאיים ומותר לו לאיים על הגדול והאח הגדול לא אומר כלום כנראה שקופרמן חושב שהעם דפוק ולא יודע שהעם מבין שכבר הוא מכין את קוטי לניצחון
    אבל חלק מהעם מבין שהכול מכור מראש לקותי
    וזה בושה של תוכנית השנה והשנה התוכנית מכורה מראש
    קפרמן וערוץ 22 ירדו ברמה מכוערת מאוד ובושה בשבילם שאחד כמו קוטי ינצח בושה קופרמן ואבי ניר מבינים העם מבין שהתוכניתמ כורה מראש

    השבמחק
  4. כל מילה בסלע כך גם אני כתבתי עליו אתמול בפורום

    השבמחק
  5. שנון וקולע. אהבתי !

    השבמחק
  6. חחח אדיר !!! לא עוד למר שתו לי אכלו לי!!!

    השבמחק
  7. כל כך נכון !!~
    שיעוף כבר מהעיניים !!
    חה..חה..ועוד משמיץ את אלירז, האדיוט התינוק הבכיין...!
    מאז שקיבל את הבגדים, בטעות איומה שעשה איתם..הרים את הראש הנחש המגעיל !!
    תבורכי יפעת..
    נישמח לשמוע עוד...

    השבמחק
  8. היום קותי אמר שהוא רוצה לתפוס ציצי נו כך מדברים בצוכנית כאשר ילדים רואים את זה ויעל אמרה לו שיאנה צריכה לתת לו והיא עשתה לו אם האצבע זין באמת לאן הגענו ,
    לקללות מילוליות איפה האח הגדול שלא מעירים להם ,
    אתמול בלילה למי שראה שאביבית תפסה את שי שלקח לה תחתונים כדי לרקם לה אהבה מנצחת לאן הגענו
    קותי חייב לעוף גם יאנה וגם יעל היום בצהריים הילדים של יעל לקחו מטוס ונחתו בבית האח הגדול
    איפה האח הגדול הם עברו על החוקים מזמן
    וגם שי כבר חייב לעוף לקחת לאביבית משהו בלי רשות
    ושרי שיתפה איתו פעולה לאן האח הגדול מתדרדר שנותן לדירים לחטט בחפצים של דירים אחרים

    השבמחק
  9. חבורה של לא יוצלחים מה הצרות העין והביקורות שאתם נותנים מי הפך אותכם לפסיכולוגיים בתחום כלשהו

    השבמחק
  10. ואוו רואים עד כמה את אוהבת את קותי. יש כאן בורות מצידך וחבללללללל האיש פשוט מקסים ועשה את כל העונה ואת יודעת את זה אל מוכנה להכיר בזה.

    השבמחק
    תשובות
    1. קותי הביתה וכמה שיותר מהר.
      הילד לא מקסים , אלא ילד בכיין. הוא עשה את העונה להכי גרועה שיש. בגללו א"א לצפות בתכנית.

      מחק