יעל וסער מרכלים על דיירי הבית ועל האח הגדול

יום שישי, 3 בפברואר 2012

יעל, שמינתה את עצמה לקאוצ'רית של הדיירים, מתגלה כאדם שאין לסמוך עליו. מידי פעם היא וסער מוצאים להם פינה ומרכלים על שאר הדיירים, כאשר יעל "הקאוצ'רית" מספרת לסער דברים אישיים שהדיריים שיתפו אותה בהם.
לפני שעה קלה סער ויעל ישבו בפינת העישון בתוך הבית ויעל העבירה ביקורת על הדיירים והוסיפה מילים, שמצביעים עליה הרבה. מאחר שקולה צרוד היום, לא ניתן לשמוע הכל, חלק מן הדברים נשמעו ברור. היא העבירה ביקורת על יאנה ואח"כ דיברה על אביבית.
יעל דיברה על יאנה ופנונה ואח"כ אמרה: "אביבית - כשהיא מתנהגת איך שהיא מתנהגת לפעמים - בא לי לשים עליה כרית ולראות אותה מפרפרת... יוסי - אני תמיד רוצה ל.... אותו. חתולי (תמיר) - לפעמים בא לי לשחוט אותו. אתה נכנס אתו לאח הגדול, הוא לא נותן לך בכלל לדבר...
ערן - לא מעצבן אותי בכלל... "
סער :"יש לו כל כך מקל להוציא לו מהתחת " ערן סימן ביד שהמקל מגיע לו עד הראש.
 ויעל המשיכה : "ואתה - שאף פעם לא בא לי להרוג אותך, חוץ מ.............." ושניהם פרצו בצחוק.

ואז יעל שאלה את סער אם בא לו שיצאו יחד מהבית, והמצלמה עברה משם.
לאחר דקות ספורות המצלמה חזרה אליהם. הם ישבו על ספסל העישון בחוץ והמשיכו בריכולים. יעל המשיכה לנדב מידע על הדיירים האחרים, זלזלה בהם ואמרה שיש כאלה שם שצריכים לעבור טיפול ארוך, ותהליכים אפשר לעבור גם בחוץ.
דיברו על מה שהתרחש אמש לאחר המסיבה. ( היו צעקות בין קותי ויאנה בעניין המשולש המוזר בבית. יאנה בכתה וגם אביבית בכתה ).
ואז יעל נשמעה אומרת "האח הגדול" תוך הרמת גבה וטונציה של זלזול. כנראה על כך שה"אח הגדול" קרא ליאנה אמש לשיחה למשך הרבה זמן.
סער :  "האח הגדול לא בדיוק יודע לשמור על גבולות. הוא חתיכת אגו מניאק. השתן נמצא אצלו הרבה מעל לראש, לא בתוך הראש...למה את חושבת שהוא דיבר עם יאנה הרבה זמן כשהיא שיכורה?!"...

וכנראה זה היה יותר מדי ל"אח הגדול" והמצלמות עברו לצלם בתוך הבית. מעניין איך יתייחס מעתה והלאה "האח הגדול" לסער... האם הוא ייפגע בעריכת התכניות ובכלל ...

ולאחר מספר דקות המצלמה שוב חזרה אל סער ויעל בחצר.
יעל :  " קותי - ראיתי אותו מתרגש מהמזוודה של הבגדים, כאילו זכה במאתיים מליון דולר... יש פה אנשים עם קשיים שאני לא מכירה בכלל".

בהמשך הם דיברו על ההתנהגות של דיירי הבית. יעל ציינה שיאנה ופנונה וסופי בגיל של הילדים שלה והביעה תמיהה על ההתנהגות שלהן.

סער : "קותי יותר גדול ממני ב - 3 שנים"
יעל : "גם אביבית".
יעל : "אבל חתולי הוא תעלומה".

וסער אמר שהם נמצאים ב"גן של יעל".

ויעל שוב חזרה לרכל על אביבית :
"אביבית סיפרה לי אתמול כל מיני סיפורים על גברים שלה... הזויים. היא סיפרה שהחבר שלה הקודם רצה לראות אותה לפני שבאה לפה ואמר שייתן לה 50,000 ש"ח כדי לראות אותה והיא הסכימה..."
סער פלט הערה כלשהי ואמר : "שרוטה לגמרי".
ויעל המשיכה לחקות את אביבית : "'אני באה לבר ואת כל המנות הראשונות אני מזמינה ו...' ואז היא שואלת אותי מה דעתי על ערן... חחחחחחחח... על ערן שקונה קופונים, כדי לקנות גרביים ( ושניהם פורצים בצחוק......) , אז אמרתי לה שערן שונה מבחורים שהיא יצאה איתם... אמרתי לה שיש לו גניטקה טובה ואז היא נעלמה אתו....חשבתי שהלכה לעשות אתו ילד, כי אמרתי לה שיש לו גנטיקה טובה..."

והמצלמה שוב עברה אל תוך הבית.
ולאחר מספר דקות שוב חזרה אליהם.
סער : "כשבאתי וראיתי את אביבית ויוסי אמרתי 'שני פלקטים'".
יעל : "כן, אין ספק".
יעל המשיכה לדבר על אביבית ואמרה, שהשיחות איתה אינן מובילות לשום מקום ושאין על מה לדבר איתה.
ושוב חיקתה אותה : "יום אחד היא יצאה עם צ' וגם ז' מטורף עלי..."
ואח"כ דיברה קצת על יוסי.
והמשיכה : "בטי ואביבית היו חברות, וכשבטי יצאה ראתה שאביבית מגישה לדודו אורז מקושט ובטי חטפה קריזה ואז בטי אמרה לדודו : 'אם אתה מתקרב עוד פעם לאביבית, אז זה הסוף שלך, ואז דודו הלך לאביבית ואמר : 'אביבית, אל תגישי לי יותר אוכל"... "וקים יושב פה ואומר : "דודו, איזה מלאך! " ואני לא יכולה לדבר ואומרת : איזה מלאך?" וקים ישר : "'מה את שופטת בגלל איך שהוא נראה ?' - מה אתה רוצה מפגר...?"

יעל : "אחרי חודש עם אנשים אתה מגלה דברים הזויים".

אז זהו - זאת היא יעל. זה חלק מן השיחה שהייתה היום. יעל מידי פעם שולחת ארס על הדיירים באוזני סער ומספרת לו גם דברים אישיים שסיפרו לה. זאת יעל "הקאוצ'רית".........


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה