מכות חשמל למען הרייטינג

יום שני, 6 בפברואר 2012


עונה זו, שכבר קיבלה שמות שונים לא רק מן הצופים בתכנית, אלא גם מדיירי הבית כמו קותי שאמר:  "נפלנו על עונה תחת" ומִשַי רגב, שכינה את התכנית "האח הגדול 4 - העונה היבשה" לא מצליחה להמריא.

"משימת הדגים" התישה את דיירי הבית והן את הצופים. בין התפקידים השונים - תמיר, שרי ויעל נבחרו לקבל מכות חשמל בכל פעם שמישהו לחץ על כפתור הכניסה לחדר "האח הגדול".
נראה ש"האח הגדול" חשב, שאנחנו נהנה ונצחק עד כלות בכל פעם שמכות החשמל יבהילו ויקפיצו את תמיר, שידוע כאחד שנבהל מהר. "האח הגדול" חשב שמכות החשמל האלה יקפיצו לו את הרייטינג ויגרמו להנאה לצופים, אך אותי זה לא הצחיק. אני אף רואה בכך סוג של התעללות בבני אדם למען אלוקי הרייטינג. נראה שיורם זק ושות' אינם תופסים את בני האדם כבעלי חיים. לוּ משהו קל מזה היה נעשה לחיות, לדוגמא, מיד כולם היו צועקים ובצדק "צער בעלי חיים" וארגונים שונים היו מפגינים נגד זה, אך מאחר שמכות החשמל האלה נעשות לבני אדם, לא שמעתי עד עתה דיבורים נגד זה. ייתכן שיקומו כאלה שיגידו " זו הבעיה של הדיירים, הם בחרו להיכנס לתכנית" - אמנם הם בחרו להיכנס לתכנית, אך לא בחרו שיתעללו בהם עד כדי כך.
במהלך המשימה הזו רוב הדיירים היו מותשים ועצובים ובמיוחד אלה שקיבלו את מכות החשמל. הגדיל לעשות "האח הגדול", כאשר נתן משימה לקותי וסופי, שייכנסו ככל האפשר לחדר "האח הגדול", על מנת שילחצו על הכפתור ושוב ושוב שרי, תמיר ויעל יצרחו ממכות החשמל שקיבלו.
אולי "האח הגדול" נהנה מהצרחות שלהם, אך נראה לי שרוב הצופים - לא !

לאחר סיום המשימה הזו, תמיר היה בחדר האח הגדול ונשאל איך הרגיש השבוע. תמיר, שנראה מותש ועצוב, שאל את "האח הגדול" למה בחר בו לתת לו מכות חשמל, שהרי הוא מכיר אותו ויודע, שיש לו לב חלש ...
נראה שתמיר תמים ועדיין לא הבין, שבדיוק בגלל שהאח הגדול יודע את זה עליו, בדיוק בגלל זה הוא בחר בו למשימה הזו.

נראה שלעונה זו, ששבקה חיים כבר מהשבוע הראשון ללידתה, גם מכות חשמל לא יעזרו להחיותה, אז למה סתם לענות את המשתתפים בה ולהתעלל בהם ?!

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה