ההתנפלות הקשה של רוני וגילי מיילי על לבנה גוגמן

יום שני, 20 במאי 2013


רמה ירודה כזו של התנהגות מעולם לא נראתה בבית האח הגדול. אמש, לאחר מסירת השמות להדחה, התפתחה שיחה על ההעמדות להדחה ובעקבות זה התפתח ריב נוראי, שבו לקחו חלק האבא רוני מיילי ובנו גילי נגד לבנה גוגמן (לבנה זוהרים). מילים קשות נאמרו מפי האבא והבן כלפי לבנה, מילים פוגעות ומכאיבות ביותר. כשפרץ הריב החל גילי להסתובב סביב הבריכה ולשיר כמו ילד קטן "בת-ים, בת-ים..." מקום מגוריה של לבנה, ובבמילים האלה הוא השתמש בסטיגמה כלפי לבנה, תושבת בת-ים.

רוני מיילי, בצעקות מחרישות אוזניים תוך התקרבות ללבנה זרק לעברה מילים "את אשה בגוף של גבר"... "את לא אשה , את גבר"..... "לכי תעשי פיפי בעמידה" ,  "לכי תעמדי כמו גבר בשירותים"...והתקרב אליה פנים אל פנים והטיח בה "את תמותי רווקה, לא יהיו לך ילדים, לא תהיי נשואה, כי את אשה בגוף של גבר" וגילי, גם הוא התקרב וצרח לעבר לבנה "את מתוסכלת, את מתוסכלת"... ובין השאר גילי הוסיף ואמר "הסתכלת פעם במראה איך את נראית?"....ורוני מיילי המשיך לפגוע בלבנה וחיקה את ההליכה שלה וצעק לעברה: "כל קליינטית שנכנסת אלייך לחנות פוחדת שתמזמזי אותה"... "את הלסבית הכי מגעילה שקיימת".........

לבנה, יחידה מול שניים שהתנפלו עליה, ניסתה להגיב על הדברים הקשים שאמרו לה, אמרה שהלקוחות שלה מחבבים אותה והם המשיכו להשפיל אותה באמירות קשות.
אבי לוי ניסה כל הזמן להרגיע את רוני , ביקש ממנו להפסיק ואמר לו : "אסור מה שאתה עושה, הַלְבָּנָה (התכוון להלבנת פנים), רצח..." כמה מדיירי הבית משכו את גילי אל תוך הבית וגילי קרא לאבא שלו להיכנס לבית, אך  המשיך להטיח מילים לעבר לבנה, נכנס לבית, אך נעמד בדלת וזרק לעבר לבנה : " את אפס... את אפס ..."

ואז האח הגדול קרא לרוני, קצת מאוחר מדי עשה זאת. האח הגדול היה צריך להפסיק את ההשפלה הזו מיד.

המילים שהובאו פה הם רק חלק ממה שרוני מיילי ובנו אמרו ללבנה. שניהם עמדו שם ללא רחמים ופגעו בה קשות. לבנה התחילה לבכות בכי קורע לב ואמרה : " מי הוא שיצעק עלי ככה, אבא שלי חולה, הוא צריך לראות את כל מה שהם עושים לי, זה מגיע לאמא שלי? למה אמא שלי צריכה לראות את זה מול העיניים? למה אבא שלי צריך לראות את זה?"

לבנה, אחרי ההשפלה הקשה שעברה שם,  זעקה בבכי קורע לב : " אני גאה בעצמי, אבל העונש שלו שתצא לו נכדה כמוני"...
אהרון (ביז'ו) ניסה לעודד אותה ואמר לה "את צריכה להיות גאה בעצמך..." ולבנה אמרה: "אל תדאג, הדמעה שלי כאן למטה, עושה הרבה רעש למעלה"....

ההשפלה הקשה שעברה לבנה אמש והבכי קורע הלב שלה גרמו לרבים לדמוע וגם עיניי מלאו דמעות.
איך אפשר ככה להשפיל בן אדם ? איך אנשים מבוגרים כאלה יכולים לרמוס בחורה כך ועל מה ? מה היא כבר אמרה להם שיצא להם ארס כזה מהפה ? ! איזו גסות רוח.

והיום בשיחה של דנה עם גילי מיילי על מה שקרה, אמרה דנה שזה זעזע אותה ושלא צריך להתנהג כך  וגילי בתגובה סילף דברים, שיקר באשר לדברים שלבנה אמרה, והדברים שהם אמרו לה.
 גילי עוד העז לומר בשיחה הזו "אנחנו אנשים מאוד נעימים"...
דנה : "אתה יכול להגיד טעיתי שריסקתי אותה..."
גילי : "לא ריסקתי אותה..." ...מי שמזלזל בי אני מזלזל בו ".... אני מאחל לעצמי לצאת אחרון ולהוכיח שגילי מיילי אמיתי ולא שחקן..." עוד אמר גילי, שאבא שלו לימד אותו לפתח עור של פיל ולהחזיר למי שמזלזל בו.... (אכן התפוח לא נפל רחוק מהעץ).
ככל שדנה ניסתה להביא את גילי להכיר בטעותו באשר להתנהגותו והתנהגות אביו כלפי לבנה, וביקשה לא לחזור על התנהגות כזו, הוא התבצר בעמדתו שהוא ואביו בסדר ולבנה היא זאת שלא בסדר.

בהמשך - דנה לקחה את רוני מיילי לשיחה ואמרה לו, שהוא אמר אמש דברים קשים ללבנה, ומה רוני מיילי ענה לה : " אני לא מצטער לרגע ואני מתכוון להמשיך עוד יותר..."
 וואו, איזה לב אטום . כמה רוע?! רוני מיילי הבטיח להמשיך למרר ללבנה את החיים.

דנה אמרה לרוני, שקשה היה לשמוע שהוא אמר ללבנה ש"לא יהיו לה ילדים ". ורוני משיב : "כן, לא יהיו לה ילדים, היא לא יכולה לשכב עם גברים".
 דנה אמרה "אבל יש הפריות מבחנה..."
 ורוני השיב : "לא יהיו לה ילדים ואם יהיה לה ילד הוא יהיה מפגר..."
כשדנה אומרת לרוני שבגלל מה שקרה אתמול היא לא ישנה כל הלילה, עונה לה רוני : "גם אני לא ישנתי, כי חשבתי איך אני מכניס לה פי מאה..."
דנה : "זו גדולה אם תחזור בך..."
רוני : "לא חוזר בי..."
דנה : "לא תוכל ללכת ברחוב..."
רוני : "יקירתי, את מדברת עם רוני מיילי ורוני מיילי זה שם דבר בחוץ...."

והמצלמה עברה משם.

 אכן , במיוחד לאחר אמש ראינו מי זה רוני מיילי והוא היום אכן "שם דבר בחוץ" - שם של אדם שרבים מגנים את התנהגותו וסולדים ממנה. כל מה שראינו אתמול וגם קודם לגמרי לא מחמיא למר רוני מיילי ובנו גילי .
אין בהם שום חרטה .

איך אפשר להשאיר אנשים כאלה דקה אחת נוספת בתכנית "האח הגדול", לאחר ההתפרצות המזעזעת והאלימות המילולית שלהם אמש ?!

איך ?!



3 תגובות:

  1. ההתנפלות של רוני וגילי מיילי על לבנה אתמול הייתה נוראית ומזעזעת. צריך להעיף אותם מיד מהתכנית.
    בושה וחרפה !

    השבמחק
  2. בושה וחרפה! יש להוקיע התנהגות כזאת מהמסך ומהחברה
    לבנה בחורה טובה ואמיצה!

    השבמחק
  3. בושה גועל נפש שני אפסים

    השבמחק