הפיצוץ בין יוסי סרור וברי סימון

יום חמישי, 5 בינואר 2012

אם יוסי היה צד שלישי בזמן הריב והצעקות שהיו לפני זמן קצר, הוא היה אומר בלשונו "יא בויה...לִילָה חָרְפָה", אך יוסי היה אחת הדמויות הראשיות ומה שהיה כך היה :
צעקות רמות גרמו לי לרוץ למסך ולראות מה קורה. יוסי התפרץ על ברי "חברתו" ( כעת, זה נראה חברתו לשעבר...) ואמר דברים קשים לברי שישבה במטבח, הזכיר "רקדנית בטן" ועוד דברים שלא נעמו לאוזניה של ברי. והמשיך ואמר "את לא צדיקה" ועוד כהנה וכהנה דברים תוך רמת עצבנות גבוהה ביותר ותנועות ידיים חדות.
יוסי בצעקות רמות ובכעס רב : "את אומרת לי 'אל תהיה לקק... מי את שתגידי לי לקק? אחרי מה שאני עושה בשבילך את אומרת לי לקק?"
ברי : "אתה אמרת לי מגעילה".
ויוסי המשיך לצעוק : "עדיף לך להיות עם שמלה של רקדנית בטן ולא להיות צבועה. כל מדינת ישראל יודעים מי זה יוסי ומי זאת ברי סימון".
ואז מישהו בא וניסה להוציא את יוסי מהמטבח, ויוסי תוך צעקות כלפי ברי יצא אל הסלון והמשיך לספר שהיא אמרה לו : "אל תהיה לקק".
ברי אמרה : "אבל מה עשיתי לו... איך הוא מתפרץ. הוא אמר לי 'מגעילה' ואני אמרתי לו "אל תהיה לקק".
אֵיתם שישב ליד ברי אמר : "הוא נפגע".
ברי פונה לאיתם בכעס: "למה אתה אומר שהוא נפגע. אתה שמעת אותי. אתה שמעת מה היה?"
איתם : "לא אמרתי שאת אשמה. אמרתי שהוא נפגע. תלכי ותדברי אתו".
ברי : "אני לא אדבר אתו".
יעל למטבח ואמרה לברי בכעס : "את מייצרת אש. בשביל לעצבן את יוסי את צריכה להיות ממש מוכשרת".
ויצאה מהמטבח.
ויוסי ממשיך לספר בסלון למישהו ששאל אותו מה קרה : "אני יושב בשלחן והיא אומרת לי 'תפסיק להיות לקק'. את רוצה להוריד לי את המצב רוח...?! אני אוריד לך את המצב רוח".
וברי במטבח אומרת לאיתם : "אבל גם לי הוא אמר 'מגעילה' ולא אמרתי לו כלום. ואני אמרתי לא : 'תפסיק ללקק'".
איתם : "תדברי אתו אח"כ, כדי שתהיה אווירה יותר נעימה".
ברי : "אני יכולה להגיד לו מה שאני רוצה, ושאף אחד לא יתערב".
ברי : "אמר לי 'מגעילה', אמרתי לו 'תפסיק ללקק'". "בחיים הוא לא כועס ככה".
קותי : איך זה יכול להיות שאת מכירה אותו הרבה זמן והוא התפרץ עלייך ככה"?
ברי : "זה מראה את הפרצוף האמיתי שלו... אני עברתי את כל המכשולים של החיים ואת כל מה שקורה כאן אני אוכלת בלק".
ויאנה הגיעה למטבח ואמרה : "עדיף לדבר מאשר לריב".

והמצלמה עברה ליוסי שסיפר לקים ואביבית מה שקרה.
יוסי : "היא רוצה להראות כאילו היא משהו ורוצה לקבל משהו... אני לא מפחד מכלום. עברנו את התקופה של פאריד אלערטש..."
"אביבית : "יוסי, למה אתה מתרגש ממישהי שכולם כועסים עליה"?
אביבית : "אמרת לה 'מגעילה'?"
יוסי : "היא שקרנית. גם על פנונה היא שיקרה. היא אמרה לי 'אל תהיה לקק', ואז אמרתי לה 'מגעילה'?
יוסי לרגב : "המצחיק שהיא תוקפת ואח"כ היא אומרת (ויוסי מחקה אותה) "הוי, סליחה"... אני בן אדם שמי שלא יעריך אותו, אני ארמוס אותו. יוסי היום הוא אחרת"...
יוסי ליעל : "היא מרוחה במייק אפ".
יעל : "יש לה לב מר. מה תעשה ? בשביל זה היא מדברת כל הזמן 'נתינה...נתינה' וכל הזמן נותנים לה".

ודודו (להלן: פנוני) בא וביקש מיוסי ללכת לסרק את אשתו בטי לכבוד המסיבה המתוכננת הערב.

והמצלמה עברה שוב אל המטבח, שם איתם ניסה שוב לשכנע את ברי ללכת ולדבר עם יוסי, כדי שתהיה אווירה טובה בבית.
ברי : "מי אמר שאיכפת לי מהאווירה בבית. אולי הוא צריך לבוא לדבר אתי?"
איתם : "את רוצה להיות צודקת או חכמה?"
ברי : "רק חכמה. הוא בא ותקף אותי".
איתם : "לא שופטים אדם בכעס".
ברי : "אני אעשה את זה , אבל לא עכשיו".
איתם: "בסדר".
ברי : "לא על דבר כזה מתפרצים".
קותי : "ביום שאני אתפרץ, וולטר (הכלב) יגיד לך : 'בוא, קח את הדברים ונלך'...זה חלק מהמשחק פה - לריב..."
ברי : "אמרתי מילה קטנה...ככה מתפרצים?"
איתם : "מאמי, את אוהבת להדליק אש...יש לך רצון להוציא משהו ואת לא יודעת איך להוציא את זה".
ברי : "מאיפה אתה יודע מה יש לי להוציא, אתה בורא עולם?"
איתם : "תחשבי מה את יכולה לעשות עכשיו, כדי שלא תהיה עוד התפרצות. אחרי הפיצוץ עם קים שינית התנהגות..."

ובהמשך קותי יעץ לברי לתת ליוסי להירגע ואח"כ לשוחח אתו. וערן שהגיע למטבח אמר לברי שתתפוס קצת מרחק, כדי שיתגעגעו אליה.

ולאחר מכן ברי דיברה עם זיווה ושוב דנה איתה בהתפרצות של יוסי.
זיווה : "איזו גדוּלה. את לא ענית לו".
ברי : "יש כאן הרבה יצר הרע. א"א לעשות בתכנית ריאליטי קידוש השם"...

ובחדר האמבטיה יוסי עיצב תסרוקת ליאנה והמשיך לדבר על הנושא.
יוסי : "מה הסרט שלה? להוציא את כולנו זבל?!"

ובחדר הארונות ישבה ברי עם זיווה ואמרה : "מה, אסור להגיד לו 'תפסיק ללקק'? למה הוא התפרץ ככה?"
זיווה : "את קרובה אליו וממך יש לו ציפיות".
וברי סיפרה : " עכשיו אני נזכרת מה היה. הוא אמר 'מי שדתי לא רואה טלוויזיה'. אמרתי : 'יש כאלה שיש להם טלוויזיה בארון..." אז אמרתי לו תפסיק ללקק..."
וברי ממשיכה ומספרת לזיווה : "אני בעלת תשובה מוכרת. הרבה אנשים ירצו לראות את ברי..."
"כאילו כולם בקרית אתא צדיקים ואני צבועה..."

וכך זה נמשך. ברי מדברת על כך עם זיווה ויוסי מדבר עם הרבה יותר אוהדים בחדר האמבטיה, תוך כדי עיצוב תסרוקות לבנות. גם דודו ובטי אמרו שהיא פגעה גם בבטי.

ואז לפתע ברי הגיעה לחדר האמבטיה ואמרה ליוסי, שהיא אוהבת אותו ולמה התפרץ עליה והוא אמר שגם הוא אוהב אותה. חשבתי לרגע שזו תחילתה של "ידידות נפלאה" מחודשת, אך יוסי שוב העלה טונים ואמר : "אנחנו נמצאים כאן וכל עם ישראל יודע מי זה יוסי סרור ומי זאת ברי סימון , חס וחלילה בלי לפגוע באף אחד..." "למה ישנאו אותי פה בגללך, אני דואג לך ואת אומרת לי "לקק"? יאללה, לכו תערבבו מה שאתם רוצים ..."(התכוון לכלים במטבח).
ויוסי המשיך ואמר לברי : "אולי יש לך בעיה עם עצמך...את לא יכולה לפגוע באנשים ולהגיד אח"כ סליחה. זה לא רק אִתי. זה אִתה ואִתה ואִתה...באתי ליהנות מתכנית, לא באתי לריב. פעם הייתי יוסי שמטאטא הכל מתחת לשטיח, זהו נגמר..."
ברי : "אבל גם זיווה אמרה לך פעם 'תפסיק ללקק'.
יוסי : "היא אמרה את זה בהומור".
יוסי : "את עושה פה את כל ההצגות".
ברי : "אנחנו ניתן לדיירים להחליט".
יוסי : "ברי, בלי הצגות. נגמרו לך הבמות. רוצה במה ? תחזרי לבמה..."
ברי : "אז תחזיר לי באותה מטבע. למה אתה מתפרץ?"
יוסי : "תבדקי קצת את עצמך. תבדקי איפה את לא בסדר".
ברי : "אבל כל דבר קטן ככה תידלק?"
יוסי : "לך מותר לפגוע בכולם ולהגיד 'אני דתיה חסודה'.
ויוסי ליעל: "יעל, תגידי לי אם אני לא בסדר."
ויעל אמרה : "כל מלה בסלע".
כמו שזה נראה, יעל מאוד לא מסמפטת את ברי ושמחה על ההזדמנות לומר כמה מילים לברי ובכעס רב.
וברי יצאה ויוסי אמר : "היא צבועה. עדיף ללכת עם מיני וכל החזה בחוץ מאשר להיות צבועה" ועשה תנועה מגונה כלפי הדלת וברור למי הכוונה.
ויוסי המשיך בעיצוב השיער של בטי המכונה פנונה... ומידי פעם עוד נשמעו בהמשך דיבורים בנושא ולפתע האח הגדול קרא לדיירים להיכנס לקחת את התלבושות לטקס שייערך הערב...
ויוסי יצא לבוש והכריז כמה הוא יפה ואין עליו...

אז זהו. פיצוץ רציני היה בין יוסי לברי. מה יהיה בהמשך? האם ייתכן שיחזרו להיות חברים או שמא תהום נפערה ביניהם?
 נראה שיוסי רכש לו אוהדים מבין חברי הבית, לעומת זאת, ברי רכשה לה כמה שונאים בארבעת הימים האחרונים .

לעיתים הרצון של אדם אחד להחליט ולקבוע עבור מישהו אחר שקרוב אליו, מה לומר ואיך להתנהג כלפי אחרים מעוררת כעס וגורמת לזה שמרגיש נשלט להתפרץ.  

אז מה דעתכם ? האם הופתעתם מהתפרצותו של יוסי כלפי ברי? האם זה "הגיע" לברי? 

9 תגובות:

  1. ליפעת החכמה שכותבת כמו סופרת ומוכשרת אני ליאת המורדת מעכו משאוהבת לקרוא תבלוגים שלך אני כבר כתבתי לך תגובה ארוכה ולא ענית לי לתגובה ואני נפעגתי עמוקות כי כל החיים שלי הרגשתי שאני לא נחשבת ואחי יואבי מסביר לי מילים שאני מלא מבינה כי העברית שלך יפה וגדולה ואני בחורה פשוטה ורוצה ללמוד ובקשר ליוסי וברי אני חושבת כמוך ואת צודקת אבל יוסי שכח שהמשימה שלו זה להיות לקק מרכאות אפילו שברגיל ובטעי הוא כזה והיעל הזאתי שהיא על תפקיד מבאסת בוא ניראה אותה עוד שבוע מה יהיה איתה כי היא חושבת שהיא חכמה עלאק הפרצוף האמיתי שלה יצא עוד מעט יפעת אחי לימד אותי מילה להתיחחס לאנשים ללא משוא פנים אאני לא הבנתי מה פירוש של זה אבל אני מבקשת ממך להתייחס אלי ככה ללא משוא פנים ולגיב לי על מה שאני כותבת לך כי אני מעריצה אותך ואני סבלתי הרבה בחיים שלי ומתי שיהיה לך זמן תכתבי ליאת המורדת בגוגל ותיקראי תבלוגים שלי תסיפור חייים שלי יפעת אני מחכה לעוד בלוגים ממך אני אוהבת לקרוא כל מה שאת כותבת תודה רבה מהלב והנשמה ליאת המורדת מעכו שאוהבת אותך ומעריצה אותך

    השבמחק
  2. לליאת היקרה,
    בדיוק נכנסתי הבוקר לבלוג כדי לענות ל על התגובה שלך לפוסט הקודם, כי אתמול לא היה לי זמן פנוי לכך כי הייתי עסוקה מאוד, והנה ראיתי את תגובתך זו. אני מעריכה ומחשיבה כל אדם באשר הוא וכמובן, גם אותך.
    א ) אני שמחה שאת אוהבת לקרוא את הבלוג שלי ותודה לך על המחמאות.
    ב ) כבר אתמול נכנסתי לבלוג שלך והתרשמתי שאת בחורה חזקה ואמיצה למרות הקשיים שעברת, ואני מקווה ובטוחה שיש אנשים שמסייעים לך להתגבר על הקשיים.
    ג )היבעת יפה מאוד את דעתך בקשר ליוסי ויעל .תמשיכי להגיב בקשר למה שאני כותבת ובקשר לאירועים ב"אח הגדול".
    אני מאחלת לך חיים טובים וכל טוב ואני בוחרת לקרוא לך "ליאת החזקה".
    שבת שלום,
    יפעת

    השבמחק
  3. יפעת היקרה והטובת לב שכל הכבוד שקראת עלי ועכשיו את יודעת מה הסיפור שלי גם הפסיכולוג שלי אמר שאני חזקה ואחד מהטוקבקסיטים קרא לי ליאת השורדת ועכשיו בקשר למה שאת כותבת אתמול באמצע הריב של יוסי וברי בטי הכלה רצתה לגיד משהו ואז ברי אמרה תבקשי רשות ממני לדבר משהו בסגנון הזה ואז דודו החתן חטף קריזה ובוא לברי ואמר לה מזה בטי צריכה לבקש ממך רשות לדבר מי את שככה תגידי בקשר ליעל יש לה מבט כזה שאת לא יכולה לקרוא אותו מבט פרווה היא לא חלבית ולא בשרית בקשר לסער אני לא רוצה להכנס לפולטיקה אבל אני שמחה שקוראים לו סער כי זה שם שאהבו לא לאהוב מהעונה של אלירז הוא גם קצת דומה במראה לליאור מילר שהיה בעלה של יעל אבקסיס ואביבית כשהיא מדברת עם שי רגב או ערן זה שיחה כמו סגנון חקירת יכולת כמו הצהרת הון ערן אמר לה שהוא מרוויח עשר אלף שקל היא עשתה כזה פרצוף בגלל ההתנהגות שלה התחלתי לאהוב את ניקול ראידמן מהמעושרות ואתמול כשפנינה טורנה חיבקה את אביבית אז כמו שאומרים לא לחינם הלך הזרזיר אצל העורב יפעת אני לא רוצה שתחשבי שאני קרציה אני ישמח אם תגידי לי להמשיך לכתוב מה אני חושבת על הדיירים אוהבת אותך עשית לי תשבת חיבוקי ממני ליאת המורדת מעכו

    השבמחק
  4. לליאת היקרה והחזקה,
    א)נהניתי לקרוא את הפרשנות שלך על הדמויות השונות. השלמת לי פרטים לגבי מה שברי אמרה לבטי ותודה לך על כך. את משתמשת בביטויים יפים כמו : "לא לחינם הלך הזרזיר אצל העורב".
    ב) את יכולה תמיד להגיב בכל פוסט חדש שאכתוב.
    ג) יש לי רעיון: מאחר שאת מנתחת יפה מה שקורה באח הגדול ואת מעודכנת מאוד במה שקורה שם, אני מציעה לך לכתוב בבלוג שלך על האח הגדול ואני ועוד רבים ניכנס לשם לקרוא מה שאת כותבת וגם נגיב שם.
    אני מצפה כבר לפוסט הראשון שתכתבי על האח הגדול בבלוג שלך.
    בהצלחה,
    יפעת

    השבמחק
  5. ליפעת החכמה והיקרה שבוע טוב השעה עכשיו 3 וחצי לפמות בוקר והייתי חייבת לכתוב לך אביבית משעה 2 בלילה עד כמעט 3 כמעט שעה דיברה עם רגב וכעסה עליו וכל השיחה איתו אמרה כל משפט או מילה שיצאה לה מהפה זה האגו שלך והאגו שלך והוא אמר לה מה רק אגו אגו אגו ואני בתוך הלב אמרתי לעצמי שאביבית עושה פחרסומת סמוייה לערוץ אגו כל המדינה כבר יודעת שהיא נערת אגו ועבדה שם בערוץ אגו כשרגב יצא מהאח הגדול הוא יבין למה המילה אגו הייתה בפה של אביבית במשך כל השיחה שלו איתה ועוד דבר אני בת 28 ואביבית בת 29 והיא ניראת כמו בת 49 אחרי מתיחות וניתוחים פלסטיים זה בקשר לאביבית תיכף אני יכתוב לך עוד תגובה ממני ליאת המטרדת מעכו שאוהבת אותך

    השבמחק
  6. ליפעת היקרה שבוע טוב תודה רבה על התגובה המפרגנת שלך לך אין תחליף אני עוקבת כבר שנתיים אחרי הבלוג שלך ושל מיקי לוין ושל עומרי חיון ורק את כותבת בצורה הכי הכי מעניינת ומדוייקת ואת ממש קולעת בול ואני נהנת מכל רגע כשאני קוראת תפוסטים שלך לך אין תחליף אני יכולה לכתוב בלוג רק על המצב שלי האישי אז זה מחמאה גדולה ממך וריגשת אותי מאוד תודה רבה וחיבוקי ממני ליאת המורדת מעכו

    השבמחק
  7. ליפעת היקרה בקשר לדיירים השנה הליהוק לא מי יודע מה למשל לקים היה עדיף ללכת לתוכנית לרדת בגדול הייתי מציעה לו לפני שהוא חושב לרדת במשקל שירד במדרגות הקהל ישמח לראות אותו מחוץ לבית האח הגדול
    בקשר לקותי שהוא מנסה לחקות כביכול את גקי מנחם המגיק שלנו יש לו עוד הרבה מה ללמוד מגקי קותי יש לו דיבור של בית סוהר ואני באתי מעכו ואני מכירה תסגנון דיבור הזה קצת צניעות ופשטות לא הייתה מזיקה לו כמו שאומרים לא הייתי רוצה להיות ביציע של ביתר ירושלים כשקותי שם ואת עוד תראי מיזה קותי

    בקשר לזיוה היא ערמומית ונחשית היא עוקפת את מירב בטיטו בפס לבן

    בקשר ליעל ויוסי האח הגדול נתן להם משימה שהקטע הכי מצחיק הוא שזה בכלל לא משימה כי יוסי מפרגן ואוהב אנשים בטבעי ויעל היא מבאסת גם בטבעי
    יעל אשה בת 47 והיא כמו משקיפה מהאום ומחכה לטרף היא משחקת את השקטה אבל היא יותר נחשית מזיוה


    ערן מזכיר את איתי מהעונה הראשונה הוא נשמה טובה רק אני לא יודעת אם הוא דו או סטרייט או אולי הוא יודע משהו על האח הגדול שעוד לא יצא מהארון לבנתיים מי שהכי אני אוהבת שם זה את ערן ולבנתיים הייתי רוצה שהוא יגיע לגמר

    בקשר לברי סימון היא ניראת כמו אחת שהכל עבר עליה בחיים רק הרכבת לא עברה עליה ודווקא אני חושבת שאולי היא עוד תפתיע לטובה כי ניראה לי שעכשיו היא עוד המומה כמו שאומרים בצבא אי הסתגלות אולי היא לאט לאט תלמד

    תמיר לא מזיק הוא כמו ציפור שמחפשת לה קן

    ציר הרשע בבית האח הגדול לבנתיים הם זיוה וקים

    יפעת אני ישמח לקבל ממך תגובה ושתגידי לי מה דעתך על מה שכתבתי אני מחכה לך ואוהבת אותך מאוד ליאת המורדת מעכו

    השבמחק
  8. יפעת הנפלאה זה בסדר גמור שאת מעירה לי כי ככה אני ילמד יפעת לא יכולתי להתאפק והייתי חייבת לכתוב לך בקשר ליעל כמו שאומרים יצא המרצע מהשק איך שניגמרה הצוכנית בערוך 2 יעל התחילה להרעיל את כולם על ברי סימון ואמרה שברי חולת נפש מטורפת פסיכית ועוד ועוד מילים וגם לזיוה היא אמרה את זה אני מאוד מקווה שכמו שיעל נכנסה ראשטנה לבית האח הגדול היא גם תצא ראשונה הלוואי שראית את זה יעל שכחה שאחרי שנגמר השידור באינטרנט השידור ממשיך ועוד היא אמרה אני מתפלאה על איתם שהוא עם ברי מהו עיוור ככה ממש ככה היא אמרה ואני התפוצצתי מעצבים

    יפעת הנפלאה ההימור שלי שאו סופי תודח או יעל
    והכי קטע שאני אמרתי על יעל שהיא משקיפה מהאום והיא עוד אומרת היום שברי לא נורמלית ודיברה גם על האום

    וברי כמו שהבנתי ביקשה להיענס לאח הגדול בטח היא רוצה לעזוב כואב לי הלב עליה היא לא מוצאת את עצמה
    יפעת מעניין אם ראית את זה אני ישמח שתגידי לי חה דעתך אוהבת אותך ליאת מעכו

    השבמחק
  9. לליאת היקרה,
    את כותבת יפה ומנתחת יפה את האירועים באח הגדול.
    אני מבינה את כעסך על דבריה של יעל. אפשר לומר את הדברים גם אחרת.
    בגלל שאת מעורבת במה שקורה בתכנית וכותבת בצורה מעניינת, אני מציעה לך לכתוב גם ב"פורום האח הגדול בתפוז", שם חברי הפורום מביעים דעה ומגיבים זה לזה על מה שקורה ב"אח הגדול" בזמן אמת בכל שעות היממה. שם גם תקבלי מיד תגובות לדברים המעניינים שאת כותבת ותוכלי גם להביע דעה על דבריהם של חברי הפורום.
    כל טוב,
    יפעת

    השבמחק