הנימוקים של קותי נגד ערן - "התה של ערן"

יום ראשון, 15 בינואר 2012

אמש הדיירים נכנסו לחדר האח הגדול על מנת לתת שמות מועמדים להדחה. באופן מפתיע הפקת האח הגדול הראתה חלק מההעמדות להדחה, וכמו שרבים יודעים זה היה כדי לפגוע ברייטינג של התכנית THE VOICE, ששודרה באותה שעה אצל הזכיינית "רשת". לאחר שתשעה דיירים מסרו שמות, לפתע ההפקה הפסיקה לשדר את ההעמדות להדחה. ע"פ ההדחות עד הפסקת השידור שלהן , הסתמן שברי, זיווה וקותי מועמדים להדחה . עולות השערות שונות לסיבת הפסקת השידור החי של ההדחות. אחת מהן והעיקרית ביניהן היא, שהדיירים שיש סיכוי שיהיו הערב מועמדים להדחה, אלה לא הדיירים שההפקה רוצה שיהיו מועמדים להדחה. כמו שראינו ושמענו בעונות הקודמות - לא פעם האח הגדול מכוון את הדיירים לתת שם אחר להדחה ולא את השם שהציעו מלכתחילה. "האח הגדול" לא יכול לעשות את זה בשידור חי הפתוח לצופים ולכן - הופסק השידור של ההעמדה להדחות. ההפקה מאבדת יותר ויותר את האמון שלה בעיני הצופים. זה התחיל בכך שהכניסו את בטי קפרא חזרה הביתה כדי לשכנע את דודו להישאר, ותוך כדי זה הועבר לדודו מידע כלשהו מן החוץ וזה המשיך במה שהיה אמש.
ובקשר לנימוקים שהעלו הדיירים אתמול נגד המועמדים שלהם להדחות, אתעכב כאן על הנימוקים של קותי (יקותיאל) סבג :
השם הראשון שקותי העמיד להדחה הוא ערן ואילו הנימוקים :
"האמת שיש משהו בהתנהגות שלו שקצת מוציאה אותי מהשלווה שלי. כל הזמן כזה נחמד, שואל שאלות, מתעניין. אתה יודע... יותר מדי. אבל גם כל הזמן הוא מכין תה, מכין תה מכל דבר. כל דבר שזז, הוא מכין לנו תה. אני לא ראיתי דבר כזה בחיים. אני חייב להעלים את הקנקנים... והוא גם כמו עוזרת במשק בית כזה הוא כל הזמן... אתה יודע... זה לא מסתדר לי כל הנחמדות הזאת. יש משהו בהתנהגות שלו שמלחיצה אותי וזהו".
האח הגדול : "אתה יכול לשים את האצבע על מה זאת בדיוק ההתנהגות ?"
קותי : "הוא כל הזמן מקרקר אחרי האנשים. הוא כל הזמן נחמד. שואלים אותו : 'אתה רוצה תפוח' ? הוא אומר : 'לא, אני מעדיף לתת אותו למישהו אחר'. הוא כמו אמא תרזה... אבל לא במובן הטוב של המלה... אתה מבין ? הוא כל הזמן רוצה לעשות כביסה, הוא כל הזמן רוצה להכניס אותה למייבש אח"כ, כואב לי עליו. הוא עובד יותר מדי קשה, אולי הגיע הזמן שהוא ילך לנוח קצת. גם העניין הזה עם התה, זה לא עוזב אותי, הוא מכין תה מג'נג'ר. ג'ינג'ר זה בכלל לא עלים, זה חתיכה של גזע כזה... זה גם לא טעים וכל הזמן אתה פותח את המקרר, יש שם רק קנקנים... אני לא יודע גם מאיפה הוא מביא את הקנקנים. יש לו 7, 8 קנקנים של תה מוכנים כבר ברזרבה... זה מלחיץ אותי."
האח הגדול : "זה מרגיז אותך, קותי ?"
קותי : "מאוד...מאוד".
האח הגדול : "למה?"
קותי : "כי גם ככה אין מה לשתות. שותים כל היום מים, ומים לא עוברים לי בגרון... וזה תה קר... הוא מכין אותם מראש יומיים - שלוש ... אתה מבין ? כאילו זה יין... הוא מיישן אותם. אני חייב להעלים לו את התמציות ואת הקנקנים דחוף. בדוק זה מה שאני עושה לו" .

זה נשמע הנימוק הכי הזוי ששמעתי ב"אח הגדול". קותי לא אוהב נחמדות . קותי, כנראה , לא אוהב אנשים שהם בדיוק ההיפך ממנו. תרבותיים, מסייעים לזולת, לוקחים חלק פעיל בסיוע בבית. הקנקנים של ערן מוציאים את קותי מדעתו. "הקנקנים" כמשל. ערן, כנראה, הוא כל מה שקותי לא יכול להיות.
וכנראה, הסיבה האמיתית מאחורי העובדה שקותי מאוד לא אוהב את ערן ורוצה שילך הביתה, היא הקִרבה של ערן ליאנה, שקותי נמצא איתה בקשר קרוב. בעצם, קותי שונא את ערן בגלל בחורה, למרות שיאנה הבהירה לו, שאין כל מחוייבות ביניהם, קותי אינו רוצה מתחרים בסביבה על ליבה של יאנה, והוא רוצה מאוד שערן ילך הביתה וישאיר את השטח פנוי.  כנראה, זה לא מכבודו לומר את הנימוק הזה בקול ולכן השמיע נימוקים מגוחכים.

המועמדת השנייה להדחה מבחינת קותי היא זיווה.
הנימוקים שלו :
" הדייר השני שאני רוצה לראות את הגב שלו עולה במדרגות זאת דיירת -  זיווה. היא הצעצוע של ברי... בגלל שאני יודע שברגע שהיא תצא מהבית הי גם תעלה למטוס ותחזור למקום שממנו היא באה. בן אדם כזה בוטה ורע, זה רוע טהור להוציא את המילים שהיא הוציאה אתמול מהפה...  היא בן אדם רע. אין לה לב. במקום לב יש לה כבד... יש לה שני כבדים... היא גם לא חכמה. היא לא העפרון הכי מחודד... אין לה חוד... שום מחדד בעולם לא יצליח לסדר לה את הראש... היא בן אדם רע. היא חיילת של ברי... היא לא עושה שום דבר על דעת עצמה, הם שוכבות שתיהם במיטה וההיא רק מדליקה אותה והיא משתלחת בכולם, מקללת. אמרה לי טיפש. ...ואחרי שעשיתי שתי עקירות של שיניים היא אמרה שצריך לתפור לי את הפה ואת הלשון ואת הראש והקטע שעשתה ליאנה זה עצבן אותי הכי הרבה".
האח הגדול : "מה עשתה ליאנה?"
קותי : "אני מתבייש לחזור על זה. אני מדחיק את זה כבר מאתמול בלילה. זה גועל נפש... וכולם יושבים שם ואף אחד לא מדבר... אני לא מבין מה אתם מפחדים ממנה ?! אני חושב שלהתנהגות כזאת אין מקום לא בטללויזיה ולא ברדיו ולא בעיתון ולא בשום מרום שאנשים רואים אותה. זה פשוט גועל נפש."

ייתכן שזיווה פגעה בקותי, אך קותי חושב שזיווה היא לא העפרון הכי מחודד בקלמר... האם קותי עצמו הוא העיפרון הכי מחודד שם ? האם קותי הוא אדם טוב יותר בהשוואה לזיווה ? קותי עוד צריך להוכיח לנו שהוא כזה, בינתיים זה לא מה שנראה על המסך.
אם הנחמדות של ערן והסיוע שהוא נותן לדיירי הבית והתה שהוא שותה - אילו הם הדברים שכל כך מפריעים לקותי - האין זה אומר עליו הרבה ולא לחיוב ?!

ואתם - מה דעתכם על הנימוקים של קותי בעיקר נגד ערן ומה דעתכם על קותי בכלל ?
האם הוא ראוי לשרוד עד הגמר  ?

5 תגובות:

  1. אני חושבת שאם לא לוקחים את הבחור כל כך ברצינות הוא משעשע מאוד. הקטע עם הקנקנים של תה פשוט הצחיק אותי ולא יותר. אני גם מבינה מה שהוא מנסה להגיד עם הקטע שערן נחמד מדיי, עושה את עצמו קדוש. זה מעצבן להיות ליד אחד כזה כי הוא כל כך טוב שזה נראה כבר מזוייף. וגם קשה להיות אחד כזה שכאילו אין לו חסרונות. אם יש לו סיבות נוספות - לדעתי אין ספק.
    לגבי זיווה, זו דעתו ואין מה לעשות לגבי זה.
    אני לא מחבבת את קוטי במיוחד ולא הייתי רוצה לראות אותו בגמר, אבל הוא בחור משעשע. כמו שיש לו קטעים שהוא מעצבן אותי ומגעיל אותי עם הדיבור שלו, יש גם קטעים שהוא פשוט מצחיק. לדעתי הוא לא טיפש בכלל. יש לו דיבור של ילד מהשכונה אבל אם מתעלמים מזה, הוא בכלל לא טיפש.

    השבמחק
  2. שלום יפעת שוב מעט חנופה אוהבת לקרוא אותך מאד לא משנה אלא מביאה את המצב לאשורו ואת דעתך המיוחדת.
    אכן גם קוטי לא כוס התה שלי אך אני מעדיפה את השכונה על פני ניו-ג'רסי זיוה היא היא אשת מדון אשמח מאד באם תודח .
    יוני

    השבמחק
  3. אנשים הזויים בתוכנית הזויה. אותי הם מצחיקים, כולם.

    השבמחק
  4. סוף סוף מתחיל האח הגדול עד עכשיו היה פרומו לא ממש נעים לאוזן.
    שמחה על ההדחה הכפולה מאוד די לכפיה.
    יוני

    השבמחק