חבורת הרוע - טל, נופר, אחי, דנית - נגד לינור שפר

יום שבת, 23 באוגוסט 2014



אט אט התגבשה לה חבורת רוע שיושבת ומרכלת על לינור כל היום במשך תקופה ארוכה.

בראש החבורה עומדת עכשיו גב' טל גלבוע, בת 36, אמא לשלוש בנות.
טל גלבוע באה, כביכול, עם אג'נדה של "צדק", "חמלה", "טבעונות" - כלפי בעלי-חיים. הרוע שפורץ מטל גלבוע במשך כל התכנית מראה, שטל, שזועקת וצורחת "צדק וחמלה" כלפי בע"ח - אין לה צדק וחמלה כלפי בני אדם. טל גלבוע שזעקה בצרחות "חרם - לא במשמרת שלי" בהתייחס לחרם, כביכול, על אורטל בן-דיין, עומדת בראש קבוצת דיירים באח הגדול 6 ויחד איתם היא עושה מסע הכפשה כנגד לינור שפר - מסע הכולל צעקות על לינור לא פעם, היא וגם נופר מור, שהעצבנות שלה והרוע שלה ידועים לַכֹּל, עוד מהעונה שבה השתתפה, חיקויים זולים, התפלשות באמבטיה של טל גלבוע, אמא לשלוש בנות, תוך חיקוי, כביכול, תנועות של לינור, כאשר נופר מור, חסרת התרבות משתפת פעולה.  

האם זו האג'נדה שלשמה נכנסה גב' טל גלבוע לתכנית ?! להצהיר שהיא אוהבת חיות ולשנוא בצורה זוועתית בני אדם ולהתעלל בהם ?! להחרים בחורה כמו לינור שלא עשתה לה דבר ? האם זה מה שהיא רוצה להקנות להרבה ילדים שצופים בה ?! האם הייתה רוצה שמישהו יעשה כך לבנותיה?!
טל מתגלה כאשה אגרסיבית, צעקנית, מתלהמת, אקטביסטית ברוע, משפילה אחרים, מתחברת לחבורת רוע - נופר מור, אחי נתן, דנית גרינברג, שיחד הם מלבים את השנאה כלפי לינור. אין מילים לתאר לאיזו דרגת רוע מגיעה טל ואיתה חבורת הרוע הסובבת אותה, וכמה סלידה הם מעוררים בעיני רבים מהצופים. 

טל הגדילה לעשות ואף שפכה יין על לינור. לינור, ששמעה מידי פעם רכילויות של קבוצת הרוע עליה, באותו ערב של מסיבת ה - 100 ימים, בתחילת הערב לינור אמרה משהו, וטל סימנה לאחי  בזלזול עם אצבע ברקה בהתייחס ללינור, שאין ללינור שכל ואמרה : "אין דאגות", ובזמן שלינור רקדה, היא קלטה את החיוך המגחך של טל ולכן אמרה לה : "בואי לרקוד , את רוצה לרקוד?" והמשיכה לרקוד מולה תוך קריאה אליה לרקוד איתה ואז טל שפכה יין על לינור ואח"כ עוד הצטערה שהיא לא קלעה בול.
לינור, שהלכה לאח הגדול ואח"כ יצאה באכזבה ואמרה למרטין ואלדד, שלא יעשו לטל כלום חוץ מלומר לה : "נו, נו, נו," ואמרה עוד : "בסוף יוציאו אותי לא בסדר". לינור חשה מושפלת מהמעשה של טל כלפיה. האח הגדול לא קרא לטל לשיחה באופן מיידי. התסכול הזה של לינור הביא אותה, כנראה, לשפוך יין על טל בסוף אותו ערב ולומר לה "עכשיו אנחנו שוות"  - לינור צברה כל כך הרבה מחבורת הרוע ומטל במיוחד, מה שהביא אותה להחזיר לטל באותה מידה. ההתנהגות של טל ושל שאר חבורת הרוע כלפי לינור במשך תקופה ארוכה היא סוג של התעללות.
באופן אישי אני חושבת, שטוב היה אם לינור לא הייתה עושה את זה ולא הייתה יורדת לרמה הנמוכה שטל הפגינה, אך מצד שני קשה לשפוט אותה לאחר מסכת הייסורים, שחבורת הרוע בראשות טל ונופר מעבירה אותם שם.

להלן מספר תמונות של חבורת הרוע. התמונות צולמו ממסך המחשב ולכן אני מתנצלת אם הן קצת מטושטשות.

זאת טל המקועקעת מכף רגל ועד צוואר. ראש חבורת הרוע בתקופה האחרונה ורעה כשלעצמה כל התקופה. 
טל בחרה לעצמה במשימה את "הקרנף" כמייצג אותה...


הנה תמונה נוספת של טל גלבוע ("לא סבבה"...) בעוד רגע של עישון, כנראה תוך כדי זה גלגלי המחשבה אצלה נעים, איך להציק עוד ללינור....



וזאת נופר מור - רוע מהלך שלא פעם צרחה על לינור על לא כלום. בחורה שהכינוי "עצבן" הוא לא מספיק כדי לתאר את אופייה הרע, המתעלל, הזול שאינו יודע שובעה. נופר מרכלת הרבה מאחורי גבה של לינור, מחקה את הריקוד שלה והיא סגניתה של טל גלבוע בזמן האחרון, למרות שנופר רבה עם טל בעבר, לאחר שטל אמרה להם בערב שאכלו בשר : "שתיחנקו ותמותו" , נופר לא הפסיקה אז לרכל על טל עם עינב בובליל ואף אמרה עליה "איזה מכוערת היא" - עכשיו הן חברות. רוע התחבר אל רוע. נופר אמרה לא פעם, שלינור לובשת את בגד הים השחור בימים של הדחה כדי להראות את גופה ושיסמסו לה. אז הנה תמונה של נופר , בביקיני מינימלי, שרועה בחוסר צניעות על מיטת השיזוף ביום שהיא עצמה מועמדת להדחה....


אז מה נופר - התפשטת  ביום של הדחה וחשפת את גופך לכל, כדי שיסמסו לך ?!
לך מותר להיות בבריכה וללינור אסור ?! 
ההבדל ביניכן שלינור, לעומתך, גם חכמה וגם יפהפיה ועליה תמיד נעים להסתכל. ועלייך , פני העצבן, לא כל כך נעים להסתכל........
נופר - את שימים ספורים לאחר שנכנסת לבית כבר נכנסת למיטתו של אליאב וסרטונים עלייך מסתובבים ברשת, איזו זכות יש לך לדבר על לינור כפי שאת מדברת ?!

וזה אחי נתן . אחי נתן שהכינויים עליו, ששוטפים את הרשת, אומרים עליו כמעט הכל (סכסכן, רכלן ועוד) ותמצית התנהגותו מתוארת בפוסט אחר בבלוג זה . מעל תמונתו של אחי נתן יש אזהרה : "התרעה במרחב" אזהרה : אחי נתן שוב במסע הכפשות על לינור שפר כמו שהוא נוהג לעשות לאורך כל התכנית. אחי נתן, שהאח הגדול מציג אותו בערוץ 2 כשה תמים שלדבריו "שונא סכסוכים", הוא בין ראשי הרכלנים והמסכסכים באח הגדול כלפי לינור כבר מראשית התכנית. אחי נתן, שבכל מעמד הדחה, שבו לינור שפר נשארה, הוא ממש השתגע, כדבריו...
אז "התרעה במרחב" - כאן בתמונה אחי נתן בעוד התקף ריכולים והכפשת לינור תוך חיקויים של תנועותיה, כשחברותיו לרוע יושבות בספסל ממול וצוחקות לשמע דבריו.

.
וזאת דנית. דנית שכונתה ברשת "דנית האדנית", שממש לא גילתה הרבה חוכמה, אלא ילדותיות והתנהגות שלא ארחיב עליה כאן בתיאורים. דנית, שמה ששמענו ממנה הרבה זה שהיא שרה"טרטזין, טרטזין", דנית, שבתחילת התכנית ישבה וריכלה עם עוד שתי דיירות על לינור שפר והכפישה את שמה הטוב, דנית הזאת הראתה לנו מי אין לה שם טוב. דנית שאמרה לאנה, שהתביישה להתנשק עם אחי בתכנית, "אני עשיתי פי אלף ממך", דנית שנדחפה לבית שחיו של אליאב אוזן ולעוד מקומות בגופו ולא ארחיב בתיאורים, וביישה את עצמה ואת משפחתה בהתנהגותה - דנית הזאת שלאחר שאליאב הודח מן התכנית, היא עכשיו פחות דבוקה לו לזנב, תוך שמירה אישית לוחצת וגילויים רבים של קנאה ושיחות אינסופיות מגוחכות במיטתו של אליאב ובמקומות אחרים בבית, דנית, שאליאב חזר אליה מתוך מניעים אישים, דנית שמגלה איטיות במחשבה ובהסקת מסקנות, הצטרפה לקבוצת הרוע בחיקויים וריכולים על לינור. הנה דנית  - גם היא לבשה ביקיני ביום של הדחה..............




והנה קבוצת הרוע בריכולים בבריכה :


וריכולים, בעיקר על לינור שפר, על הספסל  :



והנה טל ונופר  - מצא מין את מינו בדרגת הרוע  - שוב בריכולים על הספסל : 




ובתמונה כאן, צמד "האלמנות" של אליאב אוזן (זה הכינוי שקיבלו ברשת לאחר בכי התמרורים המגוחך לאחר לכתו מן הבית ומרדף ביניהן אחר הירושה שהשאיר בבית), צמד הבנות, שלא הראו הרבה כבוד בבית, בנות שדיברו זו על זו, וגב' נופר אף אמרה על דנית "סתומה" ועוד כהנה וכהנה מילים - הפכו להיות חברות לרוע וחברות לחיקויים אינסופיים של לינור ולא מפסיקות לחקות את הריקוד של לינור ולטנף עליה בכל הזדמנות.
טוב, מה אפשר לצפות משתי בחורות רדודות כאלה ?!...



וכאן אני מביאה קישור לסרטון, שבו ניתן לראות את טל גלבוע, אשה בת 36, אמא לבנות, יורדת לשפל המדרגה, מתפלשת בחדר הרחצה ומחקה , כביכול, את תנועותיה של לינור שפר. נופר מור מְחקה גם היא את תנועותיה של לינור ושתיהן בסשן של לעג על לינור.
תראו ותשפטו - האם ככה צריכה להתנהג אשה ש"צדק וחמלה" הם הסיסמאות שלה כלפי בע"ח ? ומה עם "צדק וחמלה" כלפי בני אדם ?! מה עם חינוך ותרבות?! מה עם כבוד לכל אדם ?! תראו ותשפטו :

לחצו על הקישור :

טל גלבוע מחקה את לינור שפר בחדר הרחצה




והנה לינור שפר היפהפיה פנימית וחיצונית, שחבורת הרוע, טל, נופר, אחי ודנית, ממררת את חייה בבית האח הגדול.
לינור בחורה חזקה, תרבותית, כשרונית, חכמה ואסרטיבית, שסובלת שם מחבורת הרוע, אך לא תיתן לאף אחד להשפיל אותה. 


והנה עם סיום כתיבת פוסט זה - אחד מחבורת הרוע הודח הערב מהבית - אחי נתן -אך עוד שלוש רעות יותר ממנו נשארו שם, משום מה, וחבל !
וכעת - רגע אחרי ההדחה הערב - נופר מור וטל גלבוע ממשיכות לרכל על לינור....... ומאוחר יותר הצטרפה אליהן דנית גרינברג "החכמה".......

בהצלחה לך לינור, החזיקי מעמד ! את בגמר ! רק עוד שבוע נשאר ואת תצאי ותקבלי הרבה אהבה מהצופים...............

6 תגובות:

  1. ליפעת,
    כתבת נכון ןמדוייק על חבורת הרוע . רוע כזה לא ראיתי. בושה וחרפה לטל גלבוע, לנופר מור ולשאר חבורת הרוע.

    השבמחק
  2. איזה מתוקה דנית. איזה כתבה מוטית. קרובת משפחתה של לינור?
    או חברה? בכל מקרה, לינור הצליחה באסטרטגיות שלה של התמסכנות, הרבה אנשים קנו את זה, שאת רואה אותה אחרי שתיקח מקום שני ושבוע אחרי כולם ישכחו אותה. תגידי לה, שעדיף היה לה להיות אמיתית ופחות אסטרטגית. שתאמין בעצמה, שיש בה עוד חוץ מ... למרות שלפחות זה הביא לה מקום 2, אבל חוץ מיזה כלום.

    השבמחק
    תשובות
    1. לאנונימי/ת , שלום !
      טעית. אינני מכירה את לינור כלל וכלל, לא ממשפחתה ולא חברה שלה. אני ועוד צופים רבים כמוני רואים את ההתעללות של חבורת הרוע בלינור ומזועזעים מהרמה הירודה שלהן.
      לינור אמיתית, חזקה ולגמרי לא מתמסכנת ויש לה הרבה כשרונות, נוסף ליופי, בניגוד לחבורת הרוע שאת סוג "הכשרונות" שלהן ראינו בתכנית.
      אני מאחלת ללינור הצלחה רבה בכל, כי מגיע לה !

      מחק
  3. אם השתרללות בלילות זו מתיקות,אם התמסכנות,בכי,עצלנות יתר,טיפשות ורדידות זה מתיקות אז באמת אבדנו,הדור המזויין שיצרנו במו ידינו עוד יהרוס כל חלקה טובה שעוד נשארה בארצנו הקטנטונת.עם דור שמייצג את ידנית ונופרע ואחי הגזען והרכלן ואליאב המניאק שזורע רק הרס איפה שדורכת רגלו הגסה המדינה שלנו הולכת פייפן.

    השבמחק
  4. אנונימי כל מילה בסלע... ושכחת להוסיף את טל גילרוע אמא ל-3 בנות מלאה ברוע צרוף מרושעת ומכוערת מבפנים פי אלף מאשר בחוץ!!!!!

    השבמחק
  5. ליפעת-כל הכבוד על הניתוח המעולה של חבורת הרשע שלימור המקסימה ניצבת מולה

    השבמחק