קותי שוב מתבכיין

יום ראשון, 26 בפברואר 2012

היום בשעת הצהריים הסתגר קותי בנסט והיה שוב במצב דכאוני.
יעל נשלחה לראות מה קורה אתו. הרי צריך לטפל בילדון ולהעניק לו קצת תשומת לב.

לקותי שוב כואב הלב שֶיאנה דיברה עם ערן. הוא אמר כמה פעמים שזה נגמר עם יאנה, אבל הוא לא מרשה לה לדבר עם ערן. יעל, מחבקת ומלטפת את קותי, שמתנהג יותר גרוע מילד קטן ושואלת אותו מה קרה.
קותי כועס מאוד על  יאנה . בוער (שוב) מכעס.
קותי : "שתיקח בחשבון, שאם אני אעשה לו משהו, זה בגללה".
שוב ושוב קותי הזועף, הכועס, המתעצבן והמיילל מאיים לעשות משהו לערן.
יעל מסבירה לקותי, שליָאנה אין שום דבר עם ערן, ושערן משמש לה כלי על מנת לעצבן אותו וקותי משיב :
"אם אני אשבור את הכלי הזה אז לא יהיה לה במה להשתמש ..."
שוב איום על ערן. בעבר - על פחות איומים מאלה שנשמעו מפי קותי כלפי ערן , האח הגדול היה קורא את הדייר המאיים לסדר. אך , כנראה, לקותי מותר הכל.
קותי ממשיך להתבכיין, שיאנה מעצבנת אותו שהיא מדברת עם ערן, ושבגלל זה צמחו לו שערות לבנות.
רחמים על קותי, הוא מזדקן בטרם עת בגלל יאנה וערן.....
קותי : "תראי איך אני נראה...סחבה ..."
יעל ממשיכה : "יאנה מתה עליך, אבל אתה לא עושה עם זה משהו. היא רוצה שתהיה סביבה כל הזמן... ברגע שתתעלם מערן , היא לא תעשה את זה שוב..."
קותי : "אם בעזרת השם אלוקים יחליט שאני אסע לארגנטינה, ואז היא תרגיש כמה אני חסר לה ..."
(אתמול בערב, לאחר שהדיירים נכנסו לחדר האח הגדול לשכנע את ויקטוריה לבחור בהם לנסוע לארגנטינה, קותי אמר לצבי בקשר לדייר/ת שייסע לארגנטינה, שהוא צודק במה שאמר לו, שמי שמחליט זה הם וסימן בראשו כלפי "האח הגדול" וצבי אמר : "ברור... הם עושים את זה סתם... שקיפות", והיום קותי תולה תקוות, שאלוקים יחליט שהוא נוסע...)



יעל ממשיכה לרכון על קותי ולחבק אותו : "אתה לא מבין את הקריאות שלה לאהבה, אם אתה לא נטרף... מתגנג'דר ...זה לא מספיק לה"...
קותי : "יושבת לי במיטה עם התמצית תה הזה..." (מתכוון לערן, כמובן ).
יעל : " הוא לא מעניין אותה בשיט, ועובדה שהיא שלחה אותי לפה, אמרה 'לכי תראי מהאתו'..."
יעל : ..."אם אתה לא מוטרף עליה, היא לא רגועה... אתה כוכב ולא חסר לך כלום בעולם הזה" ( על המשפט הזה יש להוסיף כמה סימני שאלה ותמיהה: האם יעל חושבת שקותי באמת "כוכב" ?! האם באמת לא חסר לו כלום ?!...)
קותי : "אז מה הבעיה, אני לא מבין... למה א-ני כ-כה...?"
יעל : "ערן לא הטיפוס שלה בכלל. סתם אתה משתגע..."
קותי : "אני מפחד לצאת עליו..."
קותי : "אני כמעט לחצתי לו יד... אבל במשחק הכדורגל היא צעקה 'יאללה ערן, יאללה ערן' אני אומר לך, כבר באתי ללחוץ לו יד ולדבר אתו ואז אני רואה שהיא הולכת אליו למיטה"...
קותי : "כשחז-רת לבית מישהי אמרה לך 'שמעת איך יאנה שאלה : 'ערן איך אתה בסקס ?' ואח"כ אני רואה אותה בערב במיטה שלו עם רגליים מקופלות על המיטה..."
יעל : "היא עושה סרטים. היא אמרה אם הגבר שלי לא סובל, הוא לא אוהב אותי . יאנה - אם אתה לא תולש שערות אחת אחת, אתה לא אוהב אותה..."
קותי : "מה, אנשים לא בריאים?!"  (קותי, אנחנו הצופים באמת שואלים את השאלה הזו ...)
יעל : "היא עושה את זה בשבילך. מעניין את הת... שלה לשבת עם ערן במיטה. הוא לא הטעם שלה... היא מתה עליך..." ( האמת - עדיף שערן יהיה הטעם שלה, מאשר מר קותי...)

קותי : "אמרתי לך, אם אני אסע לארגנטינה... ספיר תראה... איזה עולם קטן..."
 (האם קותי שולח תוך כדי שיחה תחינות מרומזות כדי שיבחרו בו לנסוע לארגנטינה ?... כך זה נשמע ).
ואז לאחר ליטופים קותי מרים את ראשו ויעל אומרת לו :
"יאללה, בוא, תתאושש, כפרה שלי..." , יעל יצאה מהנסט ולאחר מכן ירד קותי.
על ספסל העישון ישבו מזה זמן ערן ואביבית וניהלו שיחה. אביבית שוב שאלה את ערן למה הוא מתעלם ממנה ביומיים האחרונים.
קותי נכנס לבית זועף למראה אביבית וערן. צבי ניגש אליו ואז קותי סינן כלפי אביבית עוד אחת מהמילים, שעדיף שלא אציין כאן, ואמר בזעף : " גם על אביבית אני מתעצבן... אני יושב בנסט ואני שומע אותה מתחננת אליו למה הוא לא מדבר איתה..."
קותי לא מרשה ליאנה לדבר עם ערן, קותי כועס על אביבית שמדברת עם ערן. קותי רואה בערן מה שהוא לא יכול להיות וזה מעצ-בן אותו. השלווה של ערן, כנראה, מרתיחה את קותי.
צבי : "לי זה לא מפריע שהיא מדברת אתו".
קותי בזעף  : "אני משאיר אותו במשחק. אני סתום... אני משאיר אותו במשחק".
צבי : "ואתה ממשיך להשאיר אותו ..."
צבי : "הוא לא מעניין ..."
קותי : "הוא לא מעניין אפילו את עצמו".
צבי : "הוא לא מהווה איום".
קותי : "זה מה שמעצבן. אין בו כלום".
צבי : "תלך, תדבר איתה ( עם יאנה).
קותי : "אני גמרתי עם יאנה ".

קותי שוב מסמן לצבי מתוך הבית אל עבר אביבית וערן שיושבים ומשוחחים בספסל בחוץ ונראה לא רגוע.
קותי : " אני לא מבין למה לה (לאביבית) חשוב שידבר איתה "....
צבי : "ולמה חשוב להיא ( ליאנה)?"
קותי : "היא רוצה לעצבן אותי".
צבי : "לא מפריע לי שהיא מדברת אתו. אם זה יפריע לי אני אגיד לה..."
וקותי הזועף המשיך עוד לקטר וצבי אמר לו : "קותי תגדל".

לאחר זמן מה שוב יעל "הקאוצ'רית" טפטפה ליאנה על איך היא צריכה להתנהג ושוב שלחה אותה אליו, ויאנה, כמו יאנה, קמה בחיוך הלא ברור שלה וניגשה לקותי, וה"זוג" ( המוזר?) שוב חזרו להיות יחד עד הפעם הבאה ששוב ייפרדו, שעל פי הקצב שזה מתרחש בבית, לא יארך זמן רב עד ששוב זה יקרה.

אז ככה: קותי החליט שהוא השליט בבית. מן התנהגות לא מובנת. זה מזכיר, לעיתים, את הילד בעל בעיות התנהגותיות שלא מצליח להסתדר עם שאר החברים במשחק, וכאשר הוא כועס, הוא מתפרץ והורס את המשחק ולא מאפשר לאחרים לשחק. קותי שונא את ערן ואסור לאף אחד לדבר אתו. קותי מאיים שוב ושוב שהוא "יֵצֵא על ערן ". 
לעיתים, אני תוהה אם אכן קותי בן 30.

ולגבי יאנה - נראה שהיא, לעיתים, מתנהגת כבובת מריונטה. אומרים לה תעשי כך והיא עושה. לכי אליו - היא מיד הולכת. וזה חוזר על עצמו, למרות מילים קשות שאמר לה.
ויעל - יעל שוב ושוב דוחפת את יאנה אל קותי. האם "הקואצ'רית" אינה רואה שהקשר הזה אינו בריא ?! היא כבר אמרה שהם לא מסתדרים יחד, אז מה האינטרס שלה ? לרצות כל הזמן את קותי ?!
(ואולי זאת הפעם האחרונה, שיעל תדחוף את יאנה אל קותי, כי היא כבר לא תהיה בבית מחר ?...)

ערן ראוי להערכה, שהוא מצליח להיות בסביבתו של קותי ולשמור על שלווה .
נראה, שהשלווה הזו מכעיסה מאוד את קותי.

אז מה יהיה הלאה. האם קותי יירגע ? יתבגר? יניח לערן ? ספק גדול ביותר.
קותי הוא קותי ואופי כזה לא ניתן לשנות בקלות, ואנחנו שוב ושוב נצטרך לצפות בקותי הנרגן, זה שאינו תורם לבית דבר, רק רוצה לקבל.  קותי המתלונן הסדרתי "ישבו לי", "קידשו לי", "אף פעם לא זכיתי"... 

2 תגובות:

  1. קותי בכיין כרוני. בחור אלים ומאיים. יאללה שיעוף כבר .

    השבמחק
  2. אווי הוא הדייר הכי דוחה שהיה בכול העונות...
    הוא בושה למדינה

    השבמחק