מה נסגר איתך ?

יום שישי, 9 במרץ 2012


אנחנו שומעים מידי פעם את יאנה אומרת שוב ושוב כשהיא כועסת על מישהו /מישהי : "אבל מה נסגר ? מה נסגר איתך ?!"
הגיע הזמן לשאול 'מה נסגר איתך?' לגבי מספר דיירים .

ראשית, יאנה. מה נסגר איתך, יאנה ? איך זה שאת שומעת כל פעם את הבחור (בחור?) ששמו קותי מקלל אותך, מתנהג אלייך כשייח סעודי, לא מרשה לך לדבר עם בחור אחר שגר איתך בבית, מצמיד אותך לארון ולא נותן לך לזוז, כדי שהוא יכתיב לך איך להתנהג - את מחליטה שלא תדברי אתו יותר ואז לפתע את באה , לופתת אותו ומצמידה את פיך אל ראשו, אל פניו ? מה נסגר איתך ? מה נס-גר... ? איך זה היית נתונה כל כך להשפעות של יעל במיוחד, שבכל פעם שקותי התבכיין, היא דחפה אותך אליו ואת חזרת אליו? היכן עמוד השדרה שלך? נכון, זה מקום סגור וא"א לחמוק ממי שהחלטת לא לדבר אתו, אבל בכל זאת - החיבוקים והנשיקות הפתאומית שלך את קותי מעוררות תמיהה ואפילו מבוכה. מתי תתעשתי סופית ?

מה נסגר איתך, קותי ? אתה מכתיב למישהי שאמרה לך שהיא לא בזוגיות איתך עם מי לדבר בתוך הבית? אתה נכנס לקריז רק מן העובדה שהיא עומדת באותו מקום שערן נמצא. אתה מקלל, ישן רוב היום, מתבכיין שערן ישב לך במקום , שערן הֵעֵז לקדש ? אתה מקלל קללות פוגעניות את זו שכביכול אתה אוהב וזורק כינויים משפילים כלפיה.
אז מה נסגר איתך, קותי ? מאז שצבי בא והתחבר לאביבית אתה כועס על אביבית וטען : "היא מרחיקה אותי מצבי", אתה מרכל עליה ללא הפסקה, אתה מתלונן שכאשר אתה קורא לצבי לבוא לעשן איתך, אז גם אביבית מצטרפת וזה אוכל אותך ? מה נסגר איתך, קותי ? מתי נתנו לך את תואר מלך העולם, שאתה חושב שכולם שם צריכים להיות שפוטים שלך ולא לחיות את חייהם, אתה טענת גם באוזני אחת הדיירות ש'עד שהביאו בשבילך את צבי, כי זה בדיוק מישהו שרצית שיבוא' אז אביבית מפריעה לכם להיות לבד ... חחחחחח
מה נסגר איתך, קותי ? אתה מתלונן על כך שאביבית אומרת לצבי שהוא מצחיק ויש לו חוש הומור, אפילו זה מרגיז אותך. ואתה שואל : "מה, הוא יותר מצחיק ממני"?!, אז , קותי, הגיע הזמן לומר לך : אתה ממש לא מצחיק, אין לך חוש הומור, צר לי לציין, אך יש לך חוש דיכאון וחבל שכך.
תמיד יש לך חשש שמישהו אחר יקבל את הפוקוס. חושש שמישהו אחר יבלוט לטובה. התשת את הצופים, קותי. די ! מה נסגר ?! מה ?!

סופי - מה נסגר איתך ? מתחילת התכנית התגלית כבחורה עצלנית, נהנתנית, אכלנית. מיד כשנכנסת ל"אח הגדול" הכרזת שאת לא מנקה ולא עושה כלום. "אני בת יחידה".
סופי, מה נסגר איתך ? מי שרוצה לאכול ( והרבה...) ולחיות בתוך בית, צריכה לדעת שהיא גם צריכה לתרום משהו לבית. סופי, תגידי, מה נס-גר איתך ? - כשהיית בארגנטינה עמדת ופיצחת גרעינים בלי שום בושה באמצע תחרות משחק הכדורגל, ששודר בשידור ישיר הן בישראל והן בארגנטינה. האם לא יכולת להפסיק את פעולת הלעיסה למשך שעה אחת של התחרות ?! הבנו שגם בארגנטינה הדיירים דיברו על התכונות הלא מחמיאות האלה שלך ואולי חשבו שככה הם כל הישראלים. חבל !

ואַת אביבית - מה נסגר איתך ? מה נסגר עם הליקוקים של השוקולד עם האצבע, ועכשיו, כנראה, לאחר שהעירו לך, באמצעות כף. מה נס-גר ? ומיותר לציין את הריצה שלך מאחד לשני והאמירה כל פעם למישהו אחר : "אתה יודע שאני מתה עליך ? אתה יודע את זה , נכון ?"
ומה נסגר איתך לגבי השיחות שאת מנהלת בתקופה הזו עם צבי : "אתה לא מכבד אותי. אתה לא אמרת לי 'בוקר טוב' כמו שאני רגילה, אתה לא הבאת לי מים" אתה ואתה ואתה - אני ואני רגילה למשהו אחר...
נכון, יש לך לב טוב, אביבית, אבל מה עם כל השאר ?! מה עם הריסים ויותר מכך - מה עם הנצנצים שעל הריסים ?!

ואתה, סער, מה נסגר איתך ? מה? - נכנסת לאח הגדול ואמרת שזה "זבל", אבל נראה שאתה די נהנה מהזבל הזה. מעניין - בימים שאתה מועמד להדחה, אתה שולח מילים לאוויר, שדי, מיצית ואתה כבר רוצה לצאת, אך כשאתה לא מודח, יוצאת אנחת רווחה מפיך, ולאחרונה שמענו ממך שאתה רוצה להישאר לפחות עד שבוע לפני הגמר. אז איך זה, סער, איך יפה נפש כמוך אוהב לחיות בתוך דבר שבעיניו הוא "זבל" ? נראה שהאמירה הזאת הייתה סתם מס שפתיים והיא כוונה אל חבריך, שלדבריך התפלאו שנכנסת לשם.
בכלל, סער, כל מהותך היא מרד נגד הממסד ולא משנה מי הוא הממסד. ההוכחה לכך היא שלא מצא חן בעיניך שמעירים אותך בצלצולים ואיימת על "האח הגדול" בפנים חמורות סבר : "האח הגדול, יש לך עשר פסילות...ואם לא אז אני..." וגם הורדת את המיקרופון... אז גם ההתרסה שלך כנגד הדגל, כנגד ההמנון, כנגד חיילי צה"ל, כנגד המדינה - נראה שהכל נובע בעצם מתכונת מרדנות שקיימת בך ולא משנה כלפי מי. מה נסגר איתך, סער? מה ? באחד הימים אף אמרת שלפעמים אתה מעדיף לשמוע לידך ערבית ולא עברית. סער, כאן בארץ ישראל רוב האנשים דוברים עברית, אז בטח אתה כל כך סובל מלשמוע עברית. מסכן, איזה עוול אנחנו דוברי העברית גורמים לך ... 
כל הדחה אתה מופתע שאתה לא מודח - אל תהיה מופתע, סער. נראה שכמה חברי כנסת מהצד שאתה אוהב מסמסים לך ללא הרף וכן עוד כמה מהמגזר של חברי הכנסת האלה שהם משונאינו, וגם חבריך יפה הנפש - כל אלה שמחים שיש להם נציג שמשמש להם לפה נגד המדינה ונגד צה"ל בתוך בית האח הגדול. וכן, יש גם כמה בנות שמסמסות לך בעיקר בגלל החיצוניות שלך.
אז מה נסגר איתך , סער? מה? - אתה מדבר על הצורך בסבלנות וסובלנות, אבל, אתה, לעיתים, די מהר מאבד את זה. כשהכרחת את ברי סימון לשמוע את דעותיך הקיצוניות, והיא אמרה שאינה מעוניינת לדבר על פוליטיקה, לא כיבדת את זה. יצאת בכעס מהנסט ואמרת עליה "נבלה". כשצבי יצא נגד ההכרזה שלך לגבי אמירת ההמנון, זרקת לעברו "אידיוט". אז איפה הסובלנות, שעליה אתה מדבר, סער, איפה ?!

ואַת שרי - את בחורה נחמדה, עובדת קשה לפרנסת המשפחה, את מזהה התנהגויות של בני אדם ואת המניעים שלהם, את ניסית לגשר כל הזמן בריבים בין מר קותי ליאנה עד שהגיעו מים עד נפש, והעזת לומר את כל האמת ליאנה, ועמדת מאחורי דברייך מול קותי, אבל מה נסגר איתך, שרי, עם הנוהג שלך בחדר "האח הגדול" לאחר שהעמדת דיירים להדחה, להניח את ידך מתחת לאחד מעופרייך - להניע אותו ולומר : "טיק, טיק, טיק, טיק ?" מה נס-גר ?...

ואתה , תמיר - אתה מקסים ויש בך הרבה תכונות יפות מאוד ואתה ראוי למליון, אבל דבר אחד קטן - מה נסגר עם התנועות המוגזמות שלך בזמן ריקוד?! מה נסגר עם נפנופי הידיים עד כדי מבוכה של הצופים בזמן השידור החי והשיחה עם הבית בארגנטינה?! אולי תמתן קצת, בבקשה ?!...

ואתה - עורך התכנית "האח הגדול"- מה נסגר איתך? מה נסגר עם כל העריכה המגמתית והסתרת כל ההתנהגות השלילית של קותי בתכניות בערוץ 2, ומה נסגר איתך עם כל הפסקת הצילום או העברת המצלמה למקום אחר, כאשר יקירך קותי מתגלה בעוד התנהגות לא ראויה, כשהוא משמיע עוד קללה, מה נס-גרררררררררר?! ובכלל - מה נסגר עם כל מה שקורה בתכנית הזאת?

ומה נסגר אתי - שאני עדיין כותבת (מידי פעם) על הדיירים שמשתתפים בתכנית, שירדה בעונה זו מתחת לכל ביקורת...
מה נסגר ?!...

( ואתם - אתם מוזמנים לכתוב בתגובות שאלות "מה נסגר" לגבי דיירים שברצונכם לכתוב עליהם).

4 תגובות:

  1. ליפעת,
    הכל נכון ומדוייק.
    ובעיקר - מה נסגר עם הקותי הבכיין הזה? מה נסגר ?...
    מה הוא חושב את עצמו? ולמה ההפקה כל כך שומרת עליו? זה האדם שהם רוצים לתת לו את המליון ? על מה ולמה? על הבכיינות שלו, על התלונות הילדותיות שלו "ישבו לי, קידשו לי" ?! על הקללות ?!

    השבמחק
  2. יפעת
    קלעת בול על כל הדמויות ,ואני מקווה שאלוהים מאזין לך וקותי יעוף

    השבמחק
  3. LIKE בגדול!!!

    השבמחק
  4. אוי מה ניסגר אייייייייייייייתך ? את מוכנה להסביר לי למה יש ל רק תלונות ושאלות ? ואת יודעת מה אולי רואים שאת בחור. חכמה ומבינה עניין אבל יש מלא דברים שאת מגזימה בהם וקוודם כל על תשפטי אנשים ליפני שאת לא ניכנסת לנעלים שלהם כי זה קל ליראות הכל מיבחוץ וליזרוק הערות , אנחנו לא באמת יודעים מה הולך שם וכמו שאמרת הם יודעים לערוך את הכל .. בקיצור אני ח׳ושבת שפשוט תנחי את הגרסאות שלך יותר נעימות לאוזן ..................................

    השבמחק