כמה מילים טובות על שרי שימחוב

יום שלישי, 13 במרץ 2012


שרי שימחוב בחורה בת 23 מתגלה כבחורה בוגרת, חכמה ויודעת לזהות אנשים ולנתח את התנהגותם. לשרי יש גם האומץ לומר בפנים מה שהיא חושבת בניגוד למספר דיירים אחרים, שמדברים רק מאחורי הגב.

בתחילת התכנית שרי ניסתה כל הזמן לגשר בין קותי ליאנה במריבותיהם החוזרות והנשנות, ואף לא פעם הוכיחה את יאנה על המריבות ביניהם ולעיתים קרובות דיברה עם קותי וניסתה להסביר לו מה כדאי לתקן.
זכורה הסצנה שבה קותי, לאחר עוד ארוע של כעס על לא כלום, הסתובב ללא הפסק סביב השלחן בפינת האוכל ושרי הסתובבה יחד אתו וכל הזמן ניסתה להרגיע אותו ולהביא אותו לתובנות ולשינוי התנהגות. שרי השתדלה והתאמצה שוב ושוב עד שהגיעה למבוי סתום והבינה ששום דבר לא יעזור. לשרי חרה מאוד כששמעה את קותי פולט מילים פוגעות מאוד כלפי יאנה, והיא ראתה דברים נוספים בדרך ההתנהלות שלו והרימה ידיים מלהמשיך לתמוך בו. שרי שיתפה את יאנה בכך - כי הן חברות וכחברות טובות ששוחחו לא פעם על יחסי יאנה-קותי , אמרה את דעתה על התנהגותו של קותי ויאנה רצתה לשמוע מה היא חושבת. שרי ויאנה הן באותו גיל, אך שרי מתגלה כבוגרת הרבה יותר ובעלת עמוד שדרה בהשוואה ליאנה.

העמדה להדחה בגלוי היא מצב לא פשוט וקרוב לוודאי שרוב הדיירים מיתנו את נימוקיהם לגבי המועמד, שאותו העמידו להדחה. שרי לא חששה לומר את דבריה באומץ רב, למרות שידעה שלאחר מכן היא תספוג אש מצד קותי. שרי אמרה בהעמדה להדחה מה שאמרה גם לפני כן , ולאחר שהדיירים צפו בהעמדות להדחה - כשקותי פנה אליה ושאל למה אמרה עליו את הדברים האלה, היא לא השתפנה והתנצלה אלא עמדה מאחורי דבריה. היא אמרה לו שאינו בוגר, שאינו מפרגן לאחרים, שמה שמעניין אותו זו רק הזכייה, וזה מה שמנהל אותו בבית ושכל הזמן הוא ממורמר ומתלונן "אכלו לי, שתו לי" . לעיתים, נדמה היה ששרי יצאה החוצה וקראה מה שצופים רבים מתארים לגבי קותי. שרי הבהירה לקותי שהיא אוהבת אותו והיא אומרת לו את הדברים כדי שישתנה. נדרשת בגרות רבה ואומץ, כדי לומר את הדברים האלה מול הפנים.
המוטו של שרית, כפי שהוא כתוב בתעודת הזהות שלה הוא : "להצליח בזכות עצמך" - ונראה שמכאן גם נובעים דבריה לקותי על ההתנהלות שלו בבית.
שרי גם אמרה לאביבית כמה דברים על התנהלותה בבית.

הן סער, בהמלצות שלו על שרי אמש בערוץ 2, והן יעל ברון, אתמול בתכנית טלוויזיה, אמרו ששרי חכמה, בוגרת יותר מגילה ומגיעה לתובנות נכונות.

שרי הגיעה ממשפחה קשת יום, כפי שהיא סיפרה, והיא עבדה לפני כניסתה לתכנית במספר עבודות על מנת לסייע בכלכלת המשפחה. אמנם שרי, כמו כולם, רוצה לזכות ולקנות לאמא שלה בית, אך היא אינה תופסת את עצמה כמסכנה. היא יודעת שכדי לצאת ממצב כלכלי קשה צריך לעבוד ולא לשבת בחיבוק ידיים.  היא מתגלה כבחורה רגישה שלא פעם הזילה דמעה בחדר האח הגדול גם לגבי מצבים בבית שאינם קשורים אליה.  משום מה האח הגדול די מעלים אותה בתכניות. שרי אף כעסה באחת ממשימות הריקוד, שהציבו אותה בשורות האחרונות, והיא טענה שזה התחום שהיא עוסקת בו והיא רוצה לבצע את הריקוד בקדמת הבמה. גם זו תכונה חשובה, לדעת לעמוד על שלך, כשמעלימים אותך באופן תדיר, ולהראות את יכולותיך. גם כאן נדרש ממנה אומץ לומר ל"אח הגדול" :  הנה, אני כאן ואני מוכשרת לעשות את זה, אל תעלימו אותי.

בתכנית האחרונה הראו רק חלק מהדברים הנוקבים והנכונים שהיא אמרה, וארז טל אמר אתמול משפט שלא היה אמור להיאמר מפי מנחה שאמור להיות אובייקטיבי, משפט שיש בו מעין הבעת דעה לגבי שרי :" יש לנו דיירת חדשה ושמה שרי" - כאילו רק עכשיו היא התגלתה. אז לארז טל נאמר, שכאשר "האח הגדול" מעלים דיירת ומבליט קומץ דיירים כל הזמן, אז ודאי שלא יכירו מספיק את שרי ולא כי היא לא הייתה שם, ולא כי לא דיברה כל הזמן הזה, ולא כי לא היה לה מה לומר.

שרי חייבת להישאר בתכנית, כי מגיע לה וכי יש לה מה לתרום לתכנית ודי נמאס מהבלטת שני סיפורי "האהבה", שמתנהלים כגלגל חוזר של ריב-נשיקה, ריב -נשיקה, מילים קשות, הכרזה על פרידה סופית ושוב היצמדות וגיפופים...

שרי, בהצלחה ! 

11 תגובות:

  1. כל מילה בסלע

    השבמחק
  2. צודקת, כל מילה סלע אמא של הסלע. רק אתמול היה לי וויכוח עם 3 צעירים שניסיתי להעביר להם את המילים שכתבת על שרי ולמה אני מעדיפה אותה על קותי לאחר הסבר הם הבינו.שרי מדהימה בוגרת ונשמה טובה, ונכון מאוד ארז טל בעריכה לא התיחסו אליה בכלל הראו נכון רק את האהבה (אם לקרוא לך כך בכלל) אהבה בזויה גם של אביבית וגם של יאנה. שרי הרבה הרבה יותר שפויה מאביבית ומיאנה ובכלל גם מקותי וצבי. דבר שראינו במשך כל העונה כמה שרי עושה ולא מראים אותה בעריכה. אשמח מאוד עם שרי תזכה כי היא תדע בדיוק מה עושים עם זכיה וממנה היא תעוף גבוהה כי שרי בחורה של עשיה לא רק של קיטורים. המצחיק שהראו את יאנה רוב הזמן דמות שהיתי מחביאה בכל הכוח ולא מעמידה אותה לדוגמא כי לעניות דעתי היא וקותי בושה לגיל בכלל.

    השבמחק
  3. יפה כתבת. רק חבל שכמעט אף אחד לא רואה את זה. למה להראות את שרי, אם אפשר להגעיל אותנו בצביבית וקוטיאנה?! איכס.

    השבמחק
  4. שרי בחורה מעצבנת ריקנית,סכסכנית,מקנאה ביאנה ובאביבית
    נדבקה לוויקי עד בושה ושלא בחרה בה לא התיחחסה אליה ורק קיטרה למה לא שלחו אותה במקום סופי ועוד מעיזה לאמר שקותי לא פירגן לסופי על הנסיעה והוא בכלל לא רצה לטוס לשם.
    אני מקווה שתעוף היום

    השבמחק
  5. שרי מדהימה נבונה,רואה דברים ומבריקה.
    בזכותה הרבה אנשים הבינו כמה קותי תת רמה.
    הלוואי ושרי תגיעה לגמר

    השבמחק
  6. כל הכבוד לשרי--היחידה שקלעה בול למשחק של קוטי האפס..רק על זה מגיע לה להגיע לגמר---שאפו שרי...

    השבמחק
  7. כתבת מקסים אני מתחילת העונה אוהבת מאוד את שרי מה שמרגיז אותי זה באמת שמעלימים אותה וזה מרתיח אותי מקווה שגם אם אנחנו מעט שאוהבים את שרי ורואים את הנשמה הענקית שלה נצליח להביא אותה לגמר

    השבמחק
  8. לא מבין מה אתם מוצאים בה ? לא מאמין לה למילה.
    לדעתי אין בה כלום אמיתי והרבה צביעות.

    השבמחק
  9. בחורה דוחה קנאית ין בה כלום ריקנית ובאת הרבה צביעןת נערת גוגו זולה

    השבמחק
  10. שרי עפה בהדחה הזאת משעממת ודרך הגב היא דומה לשרק

    השבמחק
  11. שרי עומדת לזכות בגמר!
    חכו ותראו!

    השבמחק